piątek, 28 grudnia 2012

Essie Raspberry swatch


Essie nail polish Raspberry

     Essie Raspberry to piękny, głęboki malinowy lakier do paznokci, żelowo-kremowy. Świetnie kryje już jedną warstwą i to bez najmniejszej smugi! 














Essie Raspberry




Dwie warstwy to kolor idealny. Lakier Raspberry trzyma się ok. tygodnia, nie ścierają się końcówki, nie odpryskuje. Ma piękny połysk (na zdjęciu akurat nie widać). Czego chcieć więcej?;)














Essie Raspberry




P.S.
Jak widać na załączonych obrazkach - nie umiem sobie porządnie pomalować paznokci, ale będę ćwiczyć solennie;)










Ocena 9/10 (bo zawsze mógłby być tańszy;))



12 komentarzy:

  1. mam podobny z Priti NYC, Essie nie mam żadnego ze względu na cenę właśnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie mam żadnego z NYC, chętnie obejrzę, jaką mają gamę kolorystyczną:)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja również, mój nr 1 w tym roku:)

      Usuń
  3. Nie maluję pazurków, ale kolor ciekawy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właściwie w tym roku zaczęłam malować, kiedy mi się paznokcie wzmocniły, wcześniej nie było nawet co malować;)

      Usuń
  4. świetny kolor, szkoda tylko że te lakiery są takie drogie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię lakiery Essie, a malinka jest bardzo apetyczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze żadnego z lakierów Essie, ale dużo dobrego o nich czytałam ;)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...