sobota, 8 grudnia 2012

Bublątko: Green Pharmacy szampon Nagietek Lekarski

    Jesteś fanką szamponów błyskawicznie przetłuszczających włosy? A może lubisz szampony, których zapach przywołuje na myśl zioła wytaplane w spirytusie? Podstępnie wysuszające skórę głowy?
Jeśli tak, szampon do włosów normalnych i przetłuszczających się Green Pharmacy  jest dla Ciebie!

Green Pharmacy - szampon przetłuszczający włosy :|


     Szampon wydawał się 'zdrowy' - zioła, sama natura, niska cena, brak parabenów, SLS, SLES- czego chcieć więcej? Na ogół moje włosy są świeże przez trzy dni, raczej nie nazwałabym ich przetłuszczającymi się, łupieżu raczej nie miewam. Liczyłam na przyjemne orzeźwienie, nawilżenie (w składzie jest prowitamina B5). Niestety. Zużyłam pół butelki i pas. Włosy myte wieczorem są oklapnięte i nieświeże już następnego dnia! Szampon je przetłuszcza i wysusza skórę głowy.


(Mem wyrażający moje politowanie, nie mogłam się powstrzymać)



Wiem, że marka ma wiele zwolenniczek, być może szampon z innej gamy bardziej by mnie zadowolił. Straciłam nieco ochotę na dalsze testy...



Ocena: 3/10

Macie jakieś sprawdzone szampony bez SLS, SLES? Może coś polecicie ciekawego?:)


13 komentarzy:

  1. Ja akurat potrzebuję sls aby dokładnie oczyścić włosy ;) Miałam chyba alterrę z lżejszymi detergentami i miałam podobnie jak ty z tym, że włosy tego samego dnia były już oklapnięte.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli chodzi o mycie włosów to nie mam nic przeciwko SLSom, lubię mieć dobrze oczyszczone, tutaj liczyłam na odświeżenie, ale nic z tego:(

      Usuń
  2. ja polecam płyn do kąpieli Babydream z pompką. Ok 500 ml za ok 8-9 zł :) Fakt plącze włosy podczas mycia, ale szampon ma MYĆ a za ułatwianie rozczesywania odpowiada jest odżywka/maska :)


    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne za polecenie:) Idę poczytać recenzje:)

      Usuń
  3. Ja kupiłam ostatnio przeciwłupieżowy i śmierdzi strasznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie to też bubel roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie szampon sprawdził się jak każdy inny z podobnej półki cenowej. Bez szału, ale nie spodziewam się cudów po szamponie a krzywdy mi nie zrobił

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja się nad nimi zastanawiałam ostatnio - skutecznie mnie jednak powstrzymałaś - dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wszystkie włosy lubią zioła. U niektórych osób stosowanie takich specyfików może się zakończyć przesuszeniem...

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam ten szampon w wersji do włosów tłustych u nasady i suchych na końcach ale moja wersja pamietam miała SLS w składzie, świetnie oczyszczał. Spróbuj rosyjskich szamponów ja teraz mam Baikal Herbals super naturalny produkt do codziennego oczyszczania:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze... a już sądziłam że to tylko moja skóra głowy i włosy tak zareagowały...

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...