czwartek, 15 listopada 2012

Zniżki, zniżki!

Jeżeli macie kartę mBanku możecie w dniach 16-18 listopada skorzystać ze zniżek:


La Senza - 25%
Nine West - 25%
Salamander - 20%
Stefanel - 20%
Taranko - 20% na płaszcze, kurtki, bluzki, swetry i akcesoria
Top Secret - 30%
W.KRUK - 15% na biżuterię i zegarki, z wyłączeniem marki ROLEX

W sklepach internetowych natomiast: 


Yvesrocher.pl - 50 zł przy zamówieniu na min. 129 zł (obejmuje produkty z Zielonym Punktem)
Pascal.pl - 40%



Ponadto w dniu 3 grudnia wiele sklepów oferuje darmową dostawę, szczegóły akcji TUTAJ.



Idę 'paczeć', co ciekawego w oferice ma Yves Rocher:)

10 komentarzy:

  1. ja czekam na przedświąteczne zniżki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe, czy będą przedświąteczne... Ja obstawiam jednak 27.12 :)

      Usuń
  2. we Wrocławiu w Renomie i Magnolii też zaplanowali jakieś super promocje na tę sobotę :)Nawet parking dorzucili gratis :) Czyli już jestem jakieś dwie dychy do przodu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, zazdroszczę, w mojej mieścinie wiecznie nic się nie dzieje, a noce zakupów są raz na tysiąc lat:|

      Usuń
  3. Heh, ja buszuję po Douglasie a jutro w rzeczywistości również po Sephorze i kilku(nastu/dziesięciu) innych miejscach ;-) Dzięki za informacje :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja w święta nie szlajam się po sklepach, bo mnie te tłumy zabijają, ale długo po czemu nie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też od razu pomyślałam o Yves Rocher ;D Świetne info!

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...