niedziela, 4 listopada 2012

Świeży róż od The Balm - Down Boy

Wszytko przez (dzięki) zniżce -30% (!)na kolorówkę w perfumerii Marionnaud.

Down Boy The Balm



Skusiłam się na róż do policzków Down Boy ze względu na bardzo ładny, świeży, dziewczęcy kolor jasnego czystego różu.

The Balm Down Boy


Opakowanie jest kolorowe, zabawne, kartonowe. Cena po zniżce zadowalająca.

The Balm: Cabana Boy i Down Boy

 Bardzo długo wytrzymuje na policzkach a pigemntacja jest świetna. Czego chcieć więcej?
Dla porównania Down Boy i Cabana Boy od The Balm.

Cabana Boy i Down Boy The Balm




Oraz Down  Boy i Cabana boy - swatche na ręku:

Cabana Boy swatch i Down Boy swatch

Cabana Boy jest ciemniejszy i nieco bardziej 'brudny', Down Boy jest lekko cukierkowy, świetnie ożywia. Obydwa produkty śmiało polecam, dobra jakość za dobrą cenę.









33 komentarze:

  1. Piękne te róże. Mnie się marzy rozświetlacz z The Balm. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie rozśwetlacza nigdzie nie widziałam, żeby pooglądać, ciekawe, czy faktycznie fajny;)

      Usuń
  2. Bardzo ładny kolorek:) A mogę spytać ile kosztował po zniżce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę znaleźć paragonu, pewnie wyrzuciłam, ale pamiętam, że ok 30-kilku złotych.

      Usuń
  3. Jakoś nie mam dostępu do ich kosmetyków a z chęcią bym przebadala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe są, trochę 'benefitowe':)

      Usuń
  4. Oba kolory wyglądają super :) Mam nawet podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piekne oba! bardzo podobają mi się te opakowania.. przyciagają wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam chłopca z cabany i naprawdę super jest .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, odcień bardzo uniwersalny, u Downa też zresztą:)

      Usuń
  7. Down boy kojarzy mi się z Hervaną Benefit.Szkoda, że nie mam dostepu do Mario i tej marki:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O być może, Hevranę widziałam tylko u AgaBil na blogu, w rękach jej nie miałam.

      Usuń
  8. ojej... oba sa cudne !!! Kolory takie bardzo moje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękne! Lubię takie kolorki :)) Szkoda, że u mnie nie ma ich kosmetyków..

    OdpowiedzUsuń
  10. Cabana boy bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Kolor jest bardzo uniwersalny w moim odczuciu:)

      Usuń
  12. Bardziej przemawia do mnie Cabana Boy. ;) Aż żałuję, że nie ma u mnie Marionnaud!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można też gdzieś kupić w sieci, ale niestety nie jest już tak tanio;))

      Usuń
  13. Piękni chłopcy :D oba róże wpadły mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolorek bardzo fajny :) Cena 30- kilka zł też przystępna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez zniżki chyba bym nie kupiła, mam sporo innych róży, ale ze zniżką faktycznie się opłacało:)

      Usuń
  15. down boy przypomina mi nieco well dressed z MAC, kuszą mnie te róże, kusi mnie ta firma, ale na razie na nic się nie zdecydowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Down Boy jest ciemniejszy od Well Dressed:)

      Usuń
  16. Ostatnio bardzo intensywnie The Balm promuje Michelle Phan. Nie miałam okazji się bawić ich kosmetykami, ale kusisz :-) Jestem bardziej bronzerowa, ale te róże wyglądają bardzo ładnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie oglądam od dawna Michelle, ale widać firmie się opłaca ją zasponsorować;)

      Usuń
  17. kuszące:) a jaka dokladna cena?:)

    OdpowiedzUsuń
  18. marzy mi się kilka kosmetyków the balm, ale póki co zostaną na półce z marzeniami :) pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...