czwartek, 15 listopada 2012

Sobota w środku tygodnia

    Świąteczne akcenty na gazetach uświadomiły mi, że mamy oto połowę szarego listopada i za moment zastaną nas Święta, chociaż wiadomo, że czas gwiazdkowy nie może się zacząć zanim radiu zabrzmi 'Last Christmas' Wham a przez ekran telewizora śmignie ciężarówka Coca-coli...;)


Świąteczne okładki z Danutą Stenką i Anną Czartoryską, notabene pięknymi kobietami

    Sobota w środku tygodnia - no, prawie w środku. Ciesząc się względnym spokojem i brakiem nawału zajęć zaplanowałam sobie leniwe popołudnie. Mam w zanadrzu dwa czasopisma z iście świąteczno-sylwestrowym 'wystrojem' i ulubione ciastko z czekoladą z Lidla, świeża prasa i łakocie, czyli to, co tygryski lubią najbardziej;)

W Twoim Stylu trochę nowinek, wywiadów, reportaży i wydarzenia kulturalne


  In Style kupuję rzadko, przeważnie ze względu na jakieś zniżki, Twój Styl dużo częściej, aczkolwiek to już nie jest tak fajne merytorycznie pismo jak kiedyś.

A w In Style'u celebrycki miszmasz makijażowo-ubraniowy i szczypta nowinek


 A wieczorem może film...?



8 komentarzy:

  1. ja to chyba z czasopism to tylko glamour regularnie kupuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo rzadko - za dużo reklam imo :(

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ile razy przejrzę to czasopismo to zachciewa mi się białego domku w Toskanii;)

      Usuń
  3. Dobrze jest sobie zrobic taką małą sobotę w środku tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Och jakbym widziałam mój niedzielny poranek :D Bo w soboty częściej pracuję. Twój Styl, też lubię ale żadiej już do niego zaglądam... chyba faktycznie coś się zmieniło.

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię takie posty .. nie wiem czemu :D

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...