sobota, 17 listopada 2012

My precious...! Guerlain Ombre Eclat 4 Colours 04 Les Bois de Rose

     Uwielbiam połączenie intensywnych brązów i zgaszonych róży na powiece, to dla mnie duet wręcz idealny, jeśli chcę podkreślić swoje piwne oczy. Na cienie w takich właśnie odcieniach zdecydowałam się wiedziona nieodpartą pokusą skorzystania z przedostatniej zniżki -30% (!) w Marionnaud i najważniejsze - ciekawością i zamiłowaniem do jakości na jaką liczyłam u francuskiej marki Guerlain.


Guerlain Ecrin 04 Les Bois de Rose




     Zdecydowałam się na zestawienie Ecrin 04 o wdzięcznej nazwie Les Bois de Rose ("drzewo różane"), ponieważ był to jedyny zestaw kolorystyczny, który w pełni mnie satysfakcjonował kompozycją.


Guerlain Ecrin 04 Les Bois de Rose

OPAKOWANIE, ODCIENIE:

Przepiękne złociste puzderko z lusterkiem i bardzo płynnym, przyjemnie klikającym zamykadłem  kryje w sobie 7,2g głębokiego, satynowego brązu, zgaszonego, ciemnego zimnego różu,średniej brązo-beżo-szarości oraz przyjemnie rozświetlającego skrzącego blado-różowej bieli.


Guerlain quad Les Bois de Rose 04


Do tego piękny ochraniający przed zarysowaniem czarny welurek, który w wolnym czasie wyłapuje z otoczenia drobinki kurzu i mikro-kłaczki;)


PIGMENTACJA, APLIKACJA:

Pigmentacja jest rewelacyjna, cienie są pięknie satynowe, świetnie się rozcierają, są trwałe i na bazie Primer Potion moje Ecrin 04 nie migrują. Żałuję, że pozostałe zestawy kolorystyczne Guerlain Ecrin nie są tak urodziwe (chociaż niezłe ale za mało intensywne są 03 Les Verts oraz 06 Les Fumes).


Cienie Guerlain Ecrin 04 Les Bois de Rose

MOJE WRAŻENIA:

Jestem z cieni bardzo zadowolona, są w moim odczuciu nieco lepsze od paletek 5 coleurs Diora.
Ciekawa jestem ich wiosenno-letniej kolekcji:)

Les Bois de Rose


Ceny ze zniżką nie pamiętam, można sprawdzić na stronie np. Douglasa.


Ocena: 9/10 (niestety cena dość wysoka)


Trzymam kciuki za częstsze akcje promocyjne -30% ;)


21 komentarzy:

  1. a gdzie swatche moja panno ;D ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodam, nie zdążyłam ich zrobić przed wyjściem z domu;)

      Usuń
  2. Promocja w M była świetna :) Zdecydowanie częściej powinni wpadać na pomysły rabatów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po cichu liczę na jakiś rabat w grudniu;))

      Usuń
  3. Piękna kolorystyka! Szkoda że nie dałaś swachy :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna paleta! Pokaz jakies slocze albo na oczku :)
    Ja tez ciut zgrzeszylam na promo w Mario :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolory.Elagancka paleta:)U mnie jednak takie odcienie podkreślają zaczerwienienie twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne opakowanie i zestawienie kolorystyczne :) Chyba stworzone dla każdej kobiety ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam cienie Guerlain ♥ i bardzo żałuję, że nie ma już poprzednich palet a może to i lepiej dla mojego portfela ;)

    Czekam na makijaż z cieniami w roli głównej :) Świetny zakup.

    OdpowiedzUsuń
  8. Guerlain - świetna marka, bardzo cenię i lubię :) I te opakowania...

    OdpowiedzUsuń
  9. No proszę, bardzo fajny zestaw :-) Ostatnio jakoś cieni nie kupowałam. Za to upatrzyłam ofertę w Douglasie na maskarę Cliniqua za 30 zł :-) Może byś jakieś oko czy swatche wstawiła? :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam i namiętnie używam cieni z tej paletki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię Ci się, jest świetna:)

      Usuń
  11. Też mam te cienie jednak w innej kolorystyce i nie używam ich na co dzień. Pigmentacja jest obłędna trwałość i plastyczność cieni również ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. masz rację - kolory piękne!

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...