poniedziałek, 12 listopada 2012

Liebster Blog - TAG, moje odpowiedzi

'Odznaczenie' otrzymałam od Mileny, za co oczywiście bardzo dziękuję:)




Na czym polega wyróżnienie?



Wyróżnienie Liebster Blog otrzymywane jest od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób (informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.
Pytania bardzo mi się spodobały, aż szkoda, że tak mało, są utrzymane w ciekawej konwencji, bardzo mi w jakiś sposób bliskie, zatem przystępuję do odpowiedzi:



1. Kawa czy czekolada? 
Kawa, ale tylko przygotowana przez Drugą Połowę;) Czekoladę ograniczam;) (ok, staram się)

2. Ciastko z kremem czy schabowy?
Najpierw schabowy, potem ciastko. Ewentualnie odwrotnie.

3. Wieś czy miasto?
Miasto.

4. Film w domu czy kino?
Film w domu.

5. Łóżko czy biurko?
 Łóżko, jestem 99% kanapowcem;)

6. Spacer po lesie czy spacer po molo nad morzem?
Spacer po lesie, a jeszcze lepiej - przejażdżka rowerem przez las. No molo za mocno wieje:p

7. Zoo czy Wesołe Miasteczko?
Zoo.

8. Biały czy czarny?
Złamana biel. Nie lubię czarnego koloru.

9. Blondyn czy brunet?
Ten Jeden, Jedyny,wyjątkowy, idealny,  najprzystojniejszy brunet;)

10. Oczy czy usta?
Oczy.

11. Makijaż czy fryzura?
Makijaż. 


Żeby nie powielać nominacji, chciałabym zaprosić do tagu wszystkie chętne osoby, moje króciutkie pytania:
1. Film czy serial?
2. Komedia/dramat czy dokument?
3. W kosmetykach: ilość czy jakość?
4. Długie paznokcie czy krótkie paznokcie?
5. Urodowe: blogi czy kanały YT?
6. Włosy farbowane czy naturalne?
7.Zakupy w drogerii stacjonarnej czy w sieci?
8. Pielęgnacja czy kolorówka?
9. Kosmetyczna minimalistka czy niekoniecznie?
10.  Twoja kosmetyczna perełka?
11. Kosmetyczny kit?

 

2 komentarze:


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...