wtorek, 27 listopada 2012

Guerlain Spring 2013 Makeup Collection - zapowiedź

Oto,co na wiosnę przygotowała marka Guerlain:

Meteorites 2013 Perles du Paradis
Guerlain 2013 Makeup Collection

Guerlain 2013 Makeup Collection: Meteorites, quad, lipstick

Guerlain Spring 2013


Meteorites Perles du Paradis

źródła: chicprofile.com, makeupstash.com

W skład kolekcji wchodzą Meteoryty Perles du Paradis (LE), tusz do rzęs Cils D’Enfer Maxi Lash Mascara, dwie palety cieni: w zieleniach i pomarańczach a druga we fioletach, jasnym różu i bieli, dwie pomadki.

Póki co, nic mnie nie kusi;)


14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Mnie te kolory bardziej pasują do różu niż pudru, ciekawe, jak na twarzy by wyglądały;)

      Usuń
    2. też jestem ciekawa ;D Baby Jane pewnie pokaże ;D

      Usuń
  2. mi się podoba pomadka różowo-koralowa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się podoba ta wisienka, ale pewnie pierońsko droga będzie...

      Usuń
  3. Rzeczywiście kolekcja nie rzuca na kolana...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakaś taka 'skromna' i dziwne zestawienia kolorystyczne (i kulek i jednej z palet). Ciekawe, jak na żywo wypadnie;)

      Usuń
  4. Szczerze to nic oprócz pudełka na meteorki w oko mi nie wpadło. Na szczęście dla portfela :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj... nie dla mnie ta kolekcja, chociaż opakowania rzeczywiście piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez się raczej na nic nie skuszę, ale cienie pomacam chętnie;)

      Usuń
  6. Nie wiem czy dobrze kojarzę, ale coś mi świta, że wiosna to róże, w tym pudrowe, szarości i lekkie brązy - takie w miarę klasyczne i lekkie połączenia mają być jednym z głównych nurtów. Nie mniej jednak, nie bardzo podoba mi się ta kolekcja, choć może później na żywo pomacam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też średnio, z ciekawości pooglądam cienie tylko:)

      Usuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...