sobota, 24 listopada 2012

Guerlain Ecrin 04 Les Bois De Rose i Armani Eyes To Kill na oku

Jak w temacie, z paletką Guerlain Les Bois de Rose 04 się zaprzyjaźniłam, jest świetnej jakości, a pigmentacja zasługuje co najmniej na złoto, dopiero dziś miałam czas i ciut lepsze niż o 7 rano światło, by zrobić zdjęcia. Efekty poniżej, użyłam wszystkich kolorów z palety. Na rzęsach Armani Eyes To Kill, święcący tryumfy na KWC, mnie notabene nie zauroczył, efekt dość naturalny, ładnie rozdziela. To temat na osobną recenzję;)


Paleta Guerlain shadows - 04 Les Bois de Rose
A na oku wygląda tak:





To zdjęcie najwierniej oddaje kolory:
Guerlain Les Bois de Rose makeup

Tu lekko zbyt jaskrawe kolory, tj. brąz w rzeczywistości nie jest tak ciepły,a  brudny burgundowy  róż jest znacznie ciemniejszy:

Guerlain Ecrin Les Bois de Rose


Tutaj też dość wiernie (kocham to jesienno-zimowe światło...):
Guerlain Ecrin 04 Les Bois de Rose makeup

Muszę popracować nad robieniem zdjęć makijaży, nie jestem do końca zadowolona, ale będę próbować;)





30 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Mnie też się podobają:) Ogólnie bardzo lubię łączyć brązy i róże w makijażu:)

      Usuń
  2. o, już masz zimę widzę:) piękne te kolory, ciekawe czy mnie byłoby w nich ładnie...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powoli ogarnia mnie zimowo-świąteczny nastrój;)

      Usuń
  3. pięknie zmalowałaś oko <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nie umiem się przekonać do róży na oku u siebie- ale też nie każdemu pasują.

    Makijaż delikatny i ładny :)

    p.s. te spadające śnieżynki trochę zakłócają oglądanie bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      (Postaram się coś poprawić).

      Usuń
  5. oooo... OOOO... kurcze podoba mi sie :D cudne kolory i faktycznie slicznie sie prezentuja na oku *.*

    ps. a juz myslalam, ze jestem jedyna osoba, ktorej ten tusz nie zachwycil :] ... u mnie w ogole robil tragedie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze dam Armaniaczowi szansę, ale u mnie póki co tylko barwi i czesze rzęsy o.O

      Usuń
  6. Pięknie, dobrze napigmentowane kolory:) I co najważniejsze, bez nadmiernego blasku, o co wcale nie jest tak łatwo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię cieni typu 'sparkling', toteż zawsze celuję w maty lub satyny:)

      Usuń
  7. Pięknie grają z Twoją tęczówką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że faktycznie nieźle się komponują:)

      Usuń
  8. cienie piękne aż mnie kuszą ;P ale tusz to powiedziałabym, że średni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cienie warte grzechu, a tusz, hmm... jak widać;p

      Usuń
  9. Kolorki świetne i pięknie wycieniowane oko. Już się bałam że Ty też będziesz namawiać na Araniego a ostatnio tak łatwo mnie skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przede wszystkim dziękuję bardzo za wstawienie zdjęć :-) Choć nie lubię u siebie róży, paletka jest bardzo harmonijna. Wygląda też na całkiem sympatyczna pigmentację :-) Czekam również na recenzje Armaniego - zamierzam się na niego, ale skoro będziesz o nim pisać, wstrzymam się do Twojej recenzji :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pigmentacja cieni jest rewelacyjna:) Recenzja Armaniacza również już jest na blogu:)

      Usuń
  11. Bardzo ładnie to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne kolory :) mogę powiedzieć, że to dla mnie idealna paletka :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...