wtorek, 27 listopada 2012

Dior Spring 2013 Makeup Collection - Cherie Bow

U marki Dior wiosną 2013 będzie bardzo... różowo. Kolekcję nazwano Cherie Bow.  Róż bije z większości produktów.

Dior 2013 Cherie Bow i piękna Daria Strokous






Kolekcja jest świeża, landrynkowa, zobaczcie same:






W kolekcji znalazły się nowe, intensywne odcienie róży do policzków:

Dior 2013 Blushes
  • Tender Coral
  • Pink Happiness (śliczny!)

Usta rozświetli błyszczyk również w kolorze nasyconego różu (formuła półprzejrzysta) - Lip Gloss Color Reviver Gloss, a paznokcie nabłyszczy Nail Glow.

Dior Cherie Bow - Lip Glow, Nail Glow

W kolekcji są tez trzy lakiery do paznokci w kolorach, które mnie urzekły: Dior Vernis: 
  • 155 Tutu (pink)
  •  355 Rosy Bow (pop pink)
  • 306 Gris Trianon (taupe grey)
Tutu 155, Rosy Bow 355, Gris Trianion 306

 Paletka - ozdobne, przypominające kopertówkę opakowanie: (2 wersje kolorystyczne)

Creme-Eyeliner & Gloss

Ciekawie zapowiadają się cienie Dior Twin Set Eyeshadow w odcieniach:
  • Grey Sigh
  • Fishnet Black
  • Beige Ribbon
  • Ballerina Pink
Dior Spring 2013 Twin Set

W kolekcji Cherie Bow znajdziemy też trzy pomadki w naturalnych kolorach:

  • Charmante
  • Bow
  • Espiegle

 Oraz nowe Rouge Serum:
  • Tulle Pink Serum
  • Arabesque Pink Serum
Dior Rouge Serum


Jednak, co podoba mi się najbardziej to cienie. Osobiście nie mam nic do różu na powiekach, pod warunkiem, że nie występuje samodzielnie, a jest jedynie akcentem. Nowe cienie 5 coloures:

  • Rose Ballerine 724
  • Rose Charmeuse 854
Dior 2013 eyeshadow palettes: Rose Ballerine 724, Rose Charmeuse 854


Rose Charmeuse 854 bardzo mi się spodobały, szkoda, że jest w nich czerń a nie ciemny brąz. Ciekawa jestem formuły i napigmetowania tych palet.

Nie wiem, czy będzie dostepny w Polsce - zestaw upiększający do paznokci:

Dior Manicure Essentials Kit



Twarzą kampanii jest piękna Daria Strokous. Kolekcja pojawi się w sklepach w styczniu 2013r.



 Coś Was zainteresowało? Ja na pewno pomacam paletki.


14 komentarzy:

  1. A mnie jakoś nic nie ruszyło, od takie różyki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten wpadający w róż musi wyglądać bardzo świeżo na policzkach:)

      Usuń
  2. Pomadki, cienie :D mniam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koralowy róż będzie mój.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja może się skuszę na różowy, zależy jaka będzie jego cena;)

      Usuń
  4. szczerze, to niewiele mi wpada w oko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba trzeba bardzo lubić róże, żeby kolekcja się spodobała:)

      Usuń
  5. chyba ten zestaw do mani już widziałam w perfumerii w Galerii Dominikanskiej... no chyba że to jakaś inna limitka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie widziałam, ale u mnie w mieście są same małe perfumerie, więc chyb naawet nie ma co szukać;)

      Usuń
  6. może lakiery.. poza tym jakoś nic mnie nie woła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chętnie pomiziam cienie, ciekawa jestem nasycenia kolorów.

      Usuń
  7. Myślę, że dopadnę szminki - w kwestii kolorystycznej mogą być bardzo fajne na co dzień :-)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...