wtorek, 30 października 2012

Swatch Dior 764 i Dior 524 - Grand Bal Eyeshadow Palettes Holiday 2012

Obejrzałam, pomacałam i odetchnęłam z ulgą, że te paskudztwa to kolekcja limitowana, szkoda by było zapychać stand takimi produktami. Cienie szału nie robią. Satyny są dość ładne, ale sprasowane złote i srebrne brokaty skutecznie odrzucają.

Poniżej swatche, mamy więc Dior Night Golds 524 oraz drugą paletę w tej kolekcji - Fairy Golds 764:

Swatch Dior Night Golds 524, Dior Fairy Golds 764

 Palety niczym nie urzekają, pigmentacja satyn dobra jak zawsze, ale cienie brokatowe znikają przy porządnym roztarciu, słabo się trzymają no i... są paskudne same w sobie - wielkie drobiny brokatu niczym potłuczona bombka (wszak jest to kolekcja świąteczna...).

Dior Grand Bal 524 i 764
 Zdjęcia w różnym świetle, raczej wiernie oddają 'urok' produktów.

Dior Grand Bal Holiday 2012 - Night Golds 524, Fairy Golds 764

 W moim mniemaniu nic szczególnego kolekcja Grand Bal 2012 nie przynosi, jesienna była przeciętna a i tak nie zachwyciła, ciekawa jestem kolekcji wiosennej;)



22 komentarze:

  1. Jakoś nie widzę u siebie na przykład tego srebra, moze na jakiś wystrzałowy imprezowy make up ale to tylko jednorazowo chyba ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja widzę u siebie może ze 2 satyny, reszta do odstrzału:p

      Usuń
    2. Dokładnie, rozczarowanie :/

      Usuń
  2. musze sie wlasnie przejsc i je zobaczyc...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakieś takie blade... I ten połysk faktycznie za bardzo rzuca się w oczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory nie należą ani do ciemnych ani do nasyconych.

      Usuń
  4. Ja za cieniami Diora nie przepadam, więc serce szybciej bić nie zaczęło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię dawniejsze Diory, lepsze kolory i wykończenie, te nowe są o kant pupy rozbić;)

      Usuń
  5. A mnie kolorki bardzo się podobają:) Są jak najbardziej "moje":D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, no proszę:) Wszystko zależy od typu urody i upodobań, ja uciekam od sparklingów:)

      Usuń
  6. A mnie się podobają i mogłabym przygarnąć, tym bardziej, że ostatnio u mnie niewiele kolorowych nowości...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja odwrotnie, muszę pielęgnację uzupełnić:)

      Usuń
  7. Mi się podobają i na pewno kupię Night Golds :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak na Dior'a nic specjalnego. Jakoś mnie nie ruszają. Uwielbiam brązy i odcienie w paletkach są ok, ale czułam się bardzo rozczarowana już Urban Jungle, więc te pewnie też mnie odstraszą :-) Zmacam przy okazji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie takie same spostrzeżenia, nic ciekawego ostatnio u Diora.

      Usuń
  9. Niestety nie urzekają, jak dla mnie szczególnie te brokaty są kiczowate...

    OdpowiedzUsuń
  10. Brokaty bardzo przypominają mi na swatchach crushed metallic pigment MAC - nie przepadam :(

    OdpowiedzUsuń
  11. kojarzą mi się z sylwestrem ! :) w końcu to już niedługo :P szybko zleci :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię takie kolory. Też dziś napisałam o brązowych i bezowych "metalikach". :-)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...