wtorek, 23 października 2012

Moje pędzle HAKUHODO i mycie pędzli wg marki HAKUHODO

  Hakuhodo J5523 & Hakuhodo J242G


 Ach ci Japończycy! Pieczołowitość i jakość wykonania przeplata się w ich produktach kosmetycznych z prostotą i funkcjonalnością. Nie inaczej jest z pędzlami cenionej marki Hakuhodo, której pędzelki mogą z pędzlami MAC spokojnie konkurować i kto wie, czy nie są lepsze? Poniżej sporo zdjęć i porównanie: Hakuhodo vs MAC vs Zoeva:

Hakuhodo J5523 i Hakuhodo J242G
Hakuhodo J5523 i Hakuhodo J242G



Wybierając pędzelki na amerykańskiej stronie Hakuhodo obejrzałam filmik pokazujący z jaką uwagą i starannością wytwarzane są (ręcznie!) pędzle tejże marki. Jestem pod wrażeniem. W tym świetle ich ceny uważam za naprawdę niskie w porównaniu z MAC, za dwa pędzle Hakuhodo pomijając koszt wysyłki zapłaciłam nieco więcej niż za JEDEN pędzel MAC! To chyba dobry 'interes':)

Przekrój obu pędzli

Filmik do obejrzenia TUTAJ.

Hakuhodo, MAC, Zoeva


Owe japońskie pędzelki chodziły mi po głowie, odkąd w jednym z filmików wspomniał o nich Goss na YT, mówił jednak, ze są drogie, toteż porzuciłam temat aż do czasu, kiedy zajrzałam na stronę i zobaczyłam, ze interesujące mnie pędzelki kosztują za sztukę 18$, czyli ok. 58 zł!

MAC, Hakuhodo, Zoeva

Przez stronę sklepu ciężko się przedzierać (hakuhodousa.com), mamy osobne linie pędzli do każdej partii twarzy, możemy wybrać konkretną linię, a nawet wybrać rodzaj włosia.

MAC 217, Hakuhodo J5523, MAC 222

Hakuhodo J242G, MAC 239, Zoeva 234

W końcu hamując apetyt na większy komplet postanowiłam zacząć od wypróbowania podstawowych pędzli do powiek, wybrałam moim zdaniem odpowiedniki MAC 239 i MAC 217/ 222, czyli:
  • Hakuhodo J242G Eye Shadow Brush Round & Flat 

  • Hakuhodo J5523 Eye Shadow Brush Round & Flat

Porównanie MAC, Zoeva i Hakuhodo



Mac 217, Hakuhodo J5523, MAC 22




Pędzle są świetne, miękkie, fantastyczne jakości. Włosie jest milutkie w dotyku, bardzo dobrze chwyta cienie, nie wypada. Myślę, że z czasem powiększę 'kolekcję', bo stosunek ceny do jakości jest bardzo adekwatny.

Zoeva 234, MAC 239, Hakuhodo J242G

Do przesyłki dołączono instrukcję jak należy myć pędzle:

Hakuhodo - mycie pędzli



How to clean Hakuhodo brushes



I na koniec zestawienie niektórych moich pędzli MAC, Zoeva i Hakuhodo:

Zoeva, Hakuhodo, MAC - porównanie


Pędzle Hakuhodo można zamówić na hakuhodousa.com, wysyłają również do Polski (przestrzegam przed zbytnim szaleństwem, bo dostaniemy pozdrowienia z Urzędu Celnego). Przesyłka idzie 6-8 dni do Polski, ta najtańsza jest nierejestrowana.



38 komentarzy:

  1. bardzo ciekawe zestawienie :) kusza mnie, ale chwilowo musze odłożyć na później.
    pięknie wyglądają taka nieskalana biel, no i wyraźnie widać po nich, że są mięciutkie!
    przeszły już pierwsze pranie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie, ale w weekend to nastąpi;)

      Usuń
  2. Słyszałam właśnie, że te pędzle są świetnej jakości i warte zakupu, tylko wszyscy straszyli ceną. Jak skończę zbierać pędzle Real Techniques, to pomyślę o nich, skoro wychodzą lepiej niż MAC :-) Dzięki za informację :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakość świetna, jeszcze nie wiem, jak będą wyglądały po delikatnym praniu, ale uzupełnię notkę o stosowną informację:)
      RT też fajne:)

      Usuń
    2. Będę czekać i na opowieści z użycia :-) Zostały mi tylko dwa pędzle RT :-)

      Usuń
  3. Ewelino, świetne porównanie! Ich pędzle kuszą mnie od dawna i chodzą po głowie. Nawet MAC czy Real Techniques nie zaprzątają tak mych myśli :) ciekawi mnie odpowiednik 217 MAC

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aguś! Na białym tle może trochę słabo widać włosie:|

      Usuń
  4. Ewelinko zestawienie bardzo przydatne! Super to opisałaś!
    Pozdrawiam cieplutko w ten chłodny wieczór ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam jeszcze o tej firmie. Początkowo myślałam że specjalnie przekręciłaś nazwę Hakuro :PPPP
    I w momencie, kiedy chodzi po mnie zakup nowych pędzli pokazujesz takie cudności? zbankrutuję :PPP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hakuro jakoś do mnie nie przemawiają, za to Hakuhodo rewelacja:)

      Usuń
  6. Pierwszy raz słyszę o tych pędzlach. A tak miałam ochotę na Zoevę. Teraz mam na te japończyki chrapkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zoeva też super:) Jeszcze linery mają świetne:)

      Usuń
  7. Ach, zazdroszcze, pedzle Hakuhodo to moje wielkie marzenie:) kiedys na pewno tez sie skusze:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te pędzle są moim marzeniem. Najpierw planuję zakup z tej serii którą pokazałaś, ale ciągle w głowie mam te z pomarańczowymi rączkami.Cena przesyłki mnie przeraża.Jaką przesyłkę wybrałaś-tańszą czy droższą wersję?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tańszą, za 12$. Przesyłka doszła bardzo szybko,z tego co pamiętam, w tydzień:) Nie kładź za dużo do paczki, bo UC złapie:|

      Usuń
  9. Ceny tych pędzli powalają ale jakość mówi sama za siebie! Świetna recenzja! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ceny mogą wydawać się straszne, ale moim skromnym zdaniem naprawdę warto...
    A recenzja też zachęca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W porównaniu do MACa cena tez zachęca:D I zgadzam się - warto:)

      Usuń
  11. Na razie to mogę tylko pomarzyć o takich pędzlach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam na rozdanie kosmetyczne u mnie! :)
    http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. PS. daj znac co kupilas za zapachy z Yankee...i pozdrow mila obsluge sklepu;)

    OdpowiedzUsuń
  14. aż takie dobre? ciekawa jestem ;) czekam na więcej info !

    OdpowiedzUsuń
  15. obserwuję ;*
    liczę na wzajemność
    marta51.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. hej :) te woski z Yankee Candle palą się około 8-10 godzin :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajnie wyglądają te pędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Te pędzelki wyglądają naprawdę solidnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I takie właśnie są, bardzo porządne:))

      Usuń
  19. Fajne pędzle !

    Weź udział w konkursie:

    http://rockglamfashion.blogspot.com/2012/09/konkurs-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  20. zazdroszczę mojej przyjaciółce bo posiada różności z Hakuhodo i zawsze jak u niej jestem to siedzę i miziam się tymi pędzlami jak rąbnięta <3
    ukojenie dla mej twarzy ale cena.. LUDZIE :((((((

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...