poniedziałek, 8 października 2012

Lakier do paznokci Essie Waltz - mleczny lakier do paznokci

     Mleczny lakier do paznokci to mój must have. Essie Waltz upolowałam jakiś czas temu w promocji -25% w Super Pharm, cena regularna jest dość wysoka i takiej nie zapłaciłabym.

Przy pierwszej warstwie wydał się prawie transparentny, przy drugiej kolor jest dość widoczny, ale efekt prawdziwego milk nail polish daje trzecia warstwa (na zdjęciu).

Lakier ma szeroki pędzelek, co moim zdaniem jest atutem, ponieważ redukuje wystąpienie smug - pędzelek maksymalnie rozcapierzam, rozpłaszczam na paznokciu, by jednym pociągnięciem objął całą płytkę. Jest to świetny sposób na malowanie paznokci bez smug.


Essie Waltz, 3 warstwy (3 coats)


Trwałość fantastyczna, nie stosuję wynalazków typu baza czy top i Essie Waltz trzyma się u mnie 5 dni bez odprysków, uważam, że to b. długo. Poza tym lakier jest elastyczny i nie pęka (mam miękkie paznokcie, które lubią się wyginać przy nacisku).


Ocena: 8/10 :)

Słowem -serdecznie polecam!



Znacie inne mleczaki? Może lekko w kolorze nude? Chętnie poznam Wasze typy:)



32 komentarze:

  1. Śliczny, ale nie pogniewałabym sie gdyby byl tańszy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście kupiony w promocji, cena regularna odstrasza:|

      Usuń
  2. 3 warstwy na paznokciu i efekt jest rewelacyjny :) Piękny, prawdziwie mleczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę się naszukałam prawdziwego mleczaka i w końcu mam, oby starczył na długo:)

      Usuń
  3. Efekt jest śliczny! Nie widziałam, że kolor o tej nazwie znajduje się w SP.

    OdpowiedzUsuń
  4. hej bardzo fajny blog :) subskrybuję i zapraszam do mnie :)
    www.vanillasky910.blogspot.com

    mnie bardzo podobają się mleczne lakiery- niestety sama nie maluje na razie bo mam króciutkie i w ogóle bez kształtu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje jakimś cudem urosły, to i pomalować je mi się zdarza:)

      Usuń
  5. 3 warstwy??? Kurcze, efekt jest fajny, ale 3 to dużo jak dla mnie. Powiem tak, czaję się na nudziaka półprzejrzystego nie wpadającego w róż z Essie, ale jeszcze nie wybrałam dla siebie koloru. Na razie morduję z Essie inny kolor, który w tym momencie jest dla mnie jesiennym must have :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2 warstwy są w porządku, ale chciałam mieć gęste mleczko, więc ciacham i trzecią warstwę:)

      Usuń
  6. Całkiem fajnie sie prezentuje :)
    Musze to napisac - masz bardzo ładna płytke paznokcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. to rownierz moj must have! kurcze chce go mieć!!!! :D:D

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny! tylko dlaczego aż 3 warstwy? :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo chciałam, żeby to było gęęęste mleczko:)

      Usuń
  9. Ślicznie się prezentuje. A te pazurki, tylko pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
  10. najs. ja teraz jestem zakochana w muchi,muchi z essie:) takze rowniez polecam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za polecenie, pooglądam swatche:)

      Usuń
  11. Mnie te Essie jakoś nie jarają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam na razie tylko 3 essiaki w swojej kolekcji, ale po prostu je uwielbiam. To są lakiery, za które naprawdę warto zapłacić ponad 30zł. Niestety na ten mleczny odcień się nie skuszę- wolę całkowicie kryjące lakiery.

    OdpowiedzUsuń
  13. Też wolę grubsze pędzelki, bo można nimi szybko pomalować paznokci bez smug, pobrudzonych skórek itp. Niestety, nie polecę Ci żadnego mlecznego lakieru, bo wolę ciemniejsze kolory:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do szerokich pedzelków- fajnie, że coraz więcej firm je wprowadza;)

      Usuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...