piątek, 12 października 2012

Lakier do paznokci Anny - Summer Dream (Anny Summer Dream nail polish)

     Bez zbędnego ględzenia - bardzo dobry lakier do paznokci, kremowy, świetnie kryjący, nie robi smug, pędzelek jest nieco szerszy niż w zwykłych lakierach, ale też nie tak szeroki jak w niektórych Essie. Upolowałam na zniżce w perfumerii, bo w cenie regularnej chyba bym się nie skusiła.

ANNY 235 Summer Dream




Anny Summer Dream to kolor zgaszonego, brudnego różu, ładnie wygląda zarówno na bladych jak i oliwkowych dłoniach. Jest gęsty, kryjący. Nie odpryskuje, chociaż 3 dnia lekko starły mi się końcówki. 1 warstwa kryje nadzwyczaj dobrze, 2 - całkowicie.

Anny Summer Dream nail polish



Na zdjęciu 2 warstwy, bez bazy, bez top coata, w  świetle dziennym(lekko widać końcówki paznokci, ale ja mam b. jasne z natury):


Anny nail polish
Lakier Anny Summer Dream, 2 warstwy (2 coats)


Fajny produkt i naprawdę spora gama kolorystyczna. Trwałość b. dobra ok. 5 dni.

Polecam:)


36 komentarzy:

  1. Słodziutki taki - bardzo dziewczęcy kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie lakiery mam mleczne albo czerwonawo-wiśniowe, więc tym razem coś z innej beczki;)

      Usuń
  2. Jak ja jestem podekscytowana ,jak widzę lakiery na blogach. A ten naprawdę mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny jest, i kolorystycznie i jakościowo:)

      Usuń
  3. świetny kolorek! takie mało jesienny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jeszcze wypieram jesień ze świadomości:D

      Usuń
  4. Ale piękny róż! Szkoda, że cena tych lakierów jest taka wysoka :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysoka, niestety:( Ja upolowałam w promocji, więc jeszcze nie tak tragicznie.

      Usuń
  5. Pierwszy raz spotykam się z tą firmą. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest w Douglasach i Marionnaud jakby co:)

      Usuń
  6. Kolor jest piękny, a trwałość bardzo satysfakcjonująca :) Jeszcze nie mam żadnego lakieru tej firmy, ale ostatnio tylko odżywka króluje u mnie na paznokciach więc nie kupuje nowych, żeby nie gęstniały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi jakimś cudem pazury urosły, toteż maluję czymś innym niż odżywka:)

      Usuń
  7. ładniutki kolor, ale u mnie pewnie i tak by wytrzymał góra 2 dni, wszystko u mnie szybko schodzi :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się migam od prac domowych, więc u mnie żywotność lakierów wzrasta;)

      Usuń
  8. śliczny kolor i niezła trwałość! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor jest fajny, nie miałam wcześniej takiego brudaska:)

      Usuń
  9. Jaka jaka jaka promocja? Gdzie? kiedy? za ile? :D Ja czaję się na te lakiery od jakiegoś czasu, ale na razie cena mnie wstrzymuje ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. -20% z gazetą In-Style, niestety już była:(

      Usuń
  10. Ładny kolor. Takie odcienie poprawiają mi humor:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny, ciepły kolor. Miły dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Stałam przed nimi ostatnio w Douglasie i się zastanawiał głośno, czy się nie skusić, ale cena odstraszała skutecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również odstraszają, ale jeśli trafię na promocję to może się skuszę na jeszcze jakiś odcień:)

      Usuń
  13. jak dla mnie to troszeczkę zbyt delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sama nie przepadam za takimi kolorami ale fajnie wygląda :) taki bajkowy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 'Bajkowy' - podoba mi się to określenie, pasuje;)

      Usuń
  15. Śliczny kolorek !
    Bardzo w moim guście !

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj mówię Ci, ten olejek jest wart ten ceny, wiem że jest dość wysoka, ale jak go dostaniesz w swoje ręce to zapomnisz ile na niego wydałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzadko biorę kąpiele, prędzej prysznic, więc nie wiem, czy by się sprawdził, ale może się skuszę, na pewno będę o nim pamiętać:)

      Usuń
  17. fajne sa lakiery tej firmy ale staram sie nie przygladam im za bardzo... pozostane wierna essiakom i to wystarczy ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Esiaki są takie bardziej żelowe niż ANNY, ale obie marki są godne przetestowania, polecam w kazdym razie:)

      Usuń
  18. bardzo ładny odcień, chociaż bardziej podoba mi się w buteleczce niż na paznokciach.
    a firmy nie znam.

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...