czwartek, 6 września 2012

Świetny dermatolog... on-line!

     Trudno znaleźć dobrego dermatologa, sama byłam w życiu chyba 3 razy i właściwie nie byłam zadowolona. Dziś (dzięki kanałowi Kasi D.) natknęłam się na fachowego, rzeczowego, profesjonalnego dermatologa on-line. Co tu dużo mówić, chłop zna się na rzeczy, przemawia za nim wiele lat doświadczenia. poza tym mówi bardzo przystępnie. 
Jedyne, co dla niektórych może stanowić minus - swą ogromną widzą i doświadczeniem dr Dr. Neal Schultz dzieli się po angielsku.



Polecam zajrzeć na kanał! Mnóstwo wiedzy, porad, ciekawostek, słowem - dobry lekarz dermatolog:

Link do kanału: http://www.youtube.com/user/dermTVdotcom?feature=chclk


Kilka filmików:


3 kroki do perfekcyjnej cery:






W jaki sposób starzeje się twarz:




W jakim wieku powstaje najwięcej szkód spowodowanych słońcem:



Kwas hialuronowy jako wypełniacz i nawilżacz:



Ważne fakty o raku skóry:



Rzekomo niebezpieczne dla skóry składniki:





Mam nadzieję, że Wam również kanał przypadnie do gustu:) Ja jestem pod wrażeniem.




10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja się nie mogłam oderwać, wielu ciekawych rzeczy się dowiedziałam od pana doktora:)
      A pomyśleć, że fraza 'amerykańscy naukowcy...' zawsze mnie odrzucała;)

      Usuń
  2. Super, na pewno obejrzę kilka filmików :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oho... Czuję, że spędzę długie godziny na tym kanale! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na pewno będę często zaglądać:)

      Usuń
  4. Bardzo przydatne filmiki nie wiedziałam że takie porady są:)
    obserwuję czy jest szansa na rewanżyk:)?
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze kiedyś natrafiłam na jakąś babeczkę-kosmetyczkę, też z USA, ale coś nie mogę jej odszukać, różne tricki i porady omawiała:)

      Usuń
  5. O będę miała co oglądać. Chętnie podszkolę się z dermatologii i angielskiego;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znałam.
    Fajnie, że o tym dodałaś info:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. na pewno obejrzę te filmiki ;P mam hopla na punkcie swojej cery

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...