wtorek, 4 września 2012

Nawilżająco-oczyszczająca maseczka i peeling enzymatyczny w jednym? Takie rzeczy w ... Dermedic

       Maseczki i peelingi to kosmetyki pielęgnacyjne na które nie jestem w stanie wydać dużej sumy. Średnia półka mnie zupełnie satysfakcjonuje. Na co dzień wystarcza mi do oczyszczania żel bez SLS i muślinowa ściereczka, jednak kiedy pojawią się suche skórki albo pory zaczynają być 'smutne' i niewydolne trzeba postawić na coś skuteczniejszego.

Ostatnio w łapki wpadły mi maseczki aktywnie peelingujące polskiej (niesłusznie chyba niedocenianej) marki Dermedic. Co ciekawe są to już z założenia produkty wielozadaniowe, bo przeznaczone do skóry wrażliwej, wymagającej oczyszczenia, poszarzałej i zmęczonej, co czyni z nich produkty bardzo uniwersalne.


Tolerans Clear




Działa jak magiczna różdżka! Taka niepozorna, a w 15-20 minut wzorcowo naprawia i rozjaśnia cerę, nie spodziewałam się aż takich efektów. Nie pamiętam, kiedy moja paszcza wyglądała na tak zadbaną i dopieszczoną. Peeling enzymatyczny z bromelainą mnie ściągał,nierównomiernie złuszczał, maseczki Dermiki czy Ziaji nie zachwyciły, Beauty Flash Balm Clarins zdzierczo drogi... Dermedic bije je na głowę. Holy Grail?

TOLERANS CLEAR - Maseczka aktywnie peelingująca, profesjonalne oczyszczanie skóry.

SKŁADNIKI AKTYWNE:

6% kwasów owocowych AHA, L-arginina, owies, a do tego m.in. łagoząca alantoina i mocno nawilżająca gliceryna.


DZIAŁANIE:

Peeling enzymatyczny zawiera kompleks składników aktywnych intensywnie peelingujących skórę. Kompleks kwasu glikolowego i L-argininy działa na skórę rozjaśniająco,usuwa martwe komórki i zanieczyszczenia, spłyca zmarszczki i drobne nierówności. Specjalnie opracowana formuła stopniowo uwalnia składniki aktywne w tempie dobrze tolerowanym przez skórę. Intensywnie nawilża,wygładza i przyspiesza odnowę naskórka.

JAK STOSOWAĆ - APLIKACJA:


Tolerans Clear maseczka



EFEKT:

Jak wspomniałam, skóra jest rozjaśniona, mięciutka, oczyszczona, jędrniejsza, gładsza i bardzo promienna. Teraz latem to fajne zjawisko, bo słońce lekko przesusza, ale zimą będzie pięknie rozjaśniać poszarzałą i bladą skórę.




MOJA OCENA:
Jestem bardzo zadowolona, upiększadełko 2 saszetki za 7zł, a mi jedna saszetka starcza na 4-5 razy. Bardzo wydajna!




10 komentarzy:

  1. też ją mam :) ale jeszcze nie używałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, ze Ci się spodoba:)

      Usuń
  2. Brzmi ciekawie, kupię na wypróbowanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, majątku nie kosztuje, działa fajnie:)

      Usuń
  3. Na prawdę nigdy nie słyszałaś o tej metodzie? To już dość stara metoda, ja pierwszy raz próbowałam ponad rok temu takiego manicure :) Spróbuj, jesli masz długie paznokcie i dość dobre jakościowo lakiery, na pewno Ci wyjdzie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam krótkie niestety i pewnie nie byłoby efektu:(

      Usuń
  4. Koniecznie muszę wypróbować!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale mnie kurczę zachęciłaś a wydaje mi się, że gdzieś u siebie widziałam produkty tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Super Pharmach i mniejszych aptekach powinny być:)

      Usuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...