niedziela, 2 września 2012

Kolekcje makijażowe na jesień i zimę 2012

Wrzesień wyziera z kartek kalendarza, a to znak, że nieuchronnie zbliża się jesień (ha! odkrywcze;))
Marki wypuszczają kolekcje jesienno-zimowe kusząc różnymi kolorami i rodzajami wykończeń.

Co nowego?


DIOR:
Grand Bal Holiday Look 2012 makeup collection:

makeup4all.com

chicprofile.com
sandracloset.com



W USA - 15 października, na świecie - w listopadzie. Can't wait!

GIVENCHY:

glossandglam.com



CLARINS 2012:

chicprofile.com
chicprofile.com
chicprofile.com
chicprofile.com


CHANEL 2012 makeup collection:


chicprofile.com
Chanel Holiday 2012 Eclats du Soir de Chanel Collection:
(premiera na świecie październik/listopad)
chicprofile.com
 Nowe Rouge Allure 2012 (premiera w połowie września):

chicprofile.com
Chanel dopasuje do owych pomadek kolory lakierów:)


SMASHBOX fall 2012:

chicprofile.com
TOO FACED:

chicprofile.com
ILLAMASQUA 2012:
Generation & New Brush Range

chicprofile.com

chicprofile.com

Świetne zestawienia kolorystyczne cieni moim zdaniem!

GIORGIO ARMANI NEO CLASSIC COLLECTION 2012:

chicprofile.com
Dostępne od sierpnia.

NARS Andy Warhol Collection:

temptalia.com
Dostępne od października.

chicprofile.com
Dostępne od listopada.



TOM FORD FALL 2012:

chicprofile.com

chicprofile.com


chicprofile.com

chicprofile.com
URBAN DECAY 2012:

chicprofile.com
Dostępne od września.

JILL STUART Big Apple Collection for fall 2012:


chicprofile.com
MAC (część, nie ogarniam;))

MAC & Carine Rotfield Makeup Collection:

chicprofile.com
Stacjonarnie od października.

ESTEE LAUDER Holiday 2012:
Estee Lauder Holiday 2012 Celestial Charms Compact
chicprofile.com
chicprofile.cm

chicprofile.com
chicprofile.com
chicprofile.com
chicprofile.com
chicprofile.com

I dla każdego znaku zodiaku:
chicprofile.com


Estee Lauder w tym sezonie chyba stawia głównie na opakowania, ciekawe, jaka okaże się zawartość;)  Dostępne od listopada.

YSL fall 2012:

www.beautezine.com


BOBBI BROWN FALL 2012 HOLIDAY


Bobbi Brown 2012





Bobbi Brown set





Najbardziej podobają mi się cienie Diora i Illamasqa oraz Rouge Allure. Coś Wam wpadło w oko?:)






26 komentarzy:

  1. podobają mi się te opakowania z Clarinsa ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne są, mnie się zawsze słoto kojarzy z kiczem i stylem 'cygańskim', ale te Clarinsowe są naprawdę ładne:)

      Usuń
  2. Kolekcja Clarins sprawiła, że szczęka zjechała mi do parteru. Coś pięknego!!! A opakowania zjawiskowe!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się podoba, kolory tez bardzo moje:)

      Usuń
  3. Opakowanie Clarinsa i Estee Lauder są obłędne. *.* ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Estee faktycznie szaleje z opakowaniami,miejmy nadzieję, że to nie będzie przerost formy nad treścią;)

      Usuń
  4. Prawie wszędzie akcent z brązem, lubię to :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ochotę w tym sezonie na ciemne kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo ich, faktycznie, coś można wybrać dla siebie:)

      Usuń
  6. a gdzie Głęrlę? :D hyhyh

    nic mnie na tych zdjęciach nie przyciąga.. ale zobaczymy jak będzie przy badaniu organoleptycznym :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Guerlain już jest w salonach, toteż nie dodawałam:) Może faktycznie edytuję i dopiszę:)

      Usuń
  7. Mnie najbardziej przyciaga Clarins. Znajac zycie znowu sie na cos skusze bo kolekcja wydaje sie byc calkiem interesujaca:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Clarins wygląda przepięknie !

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się ta złota dżungla i księżycowe motywy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kolekcje, może jak będę miała bogatego Mikołaja to coś wpadnie do mojej kosmetyczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na Mikusia nie liczę, do mnie zawsze jakiś biedny przychodzi;) No ale liczą się chęci:)

      Usuń
  11. kolorówkowe cacuszka którym warto się przyjrzeć tej jesieni. Mam chrapkę na Too Faced które musiałabym niestety ściągać aż UK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie fajnie się TF zapowiada, na Truskawce też coś tam jest:)

      Usuń
  12. Podoba mi się propozycja Chanel ze względu na ciemnofioletowe pomadki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na te pomadki tez ostrzę sobie zęby:)

      Usuń
  13. Clarins wygrywa w tym zestawieniu :) Piękne kolory i opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dwie pierwsze pozycje Clarins przyprawiły mnie o ślinotok, a mój portfel poszedł się schowac ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Najchętniej skusiła bym się na zestaw kredek Urban Decay

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...