środa, 15 sierpnia 2012

Wyraź swoje alter ego! Matt Primer Illamasqa

     Asos jakiś czas temu rzucił kodem na -15% rabatu. W dodatku 'działał'  produkty Illamasqua a ja od dłuższego czasu dumałam nad ichniejszym Matt Primerem. Nie wiem, jak to się stało, ale wskoczył do koszyka. Bezpłatna, jak to w Asos, przesyłka dopełniła dzieła. Cóż było robić? Ze zniżką zakup był opłacalny. Primer przybył niedawno:)


Matt Primer
Illamasqua Matt Primer




    Jestem niezmiernie ciekawa, czy poradzi sobie ze świeceniem mojej paszczy, dziś testuję go dopiero 3 dzień ale jestem dobrej myśli. Testuję go w warunkach właściwie wiosennych a nie letnich, bo nastało ochłodzenie, żar nie leje się z nieba, więc dla Matt Primera nie jest to żaden survival;)

Matt primer
Illamasqua Matt Primer


Na napisanie szczegółowej recenzji dam sobie jeszcze czas, póki co pokażę jak się primer z Illamasqua prezentuje. Ma ciekawą, niebanalną buteleczkę, wąski, dzióbkowaty dozownik, mleczny kolor. Bardzo ładnie pachnie! Kokos, wanilia, migdał? Muszę rozszyfrować.

Matt primer ingredients
Matt Primer ingredients


Dużo osób (zwłaszcza na MUA) pisze, że ma konsystencję kleju. Nic podobnego! Ot, gładka, lekka, nietłusta emulsja.

Illamasqua
Matt Primer



LINKI

Asos
Matt Primer na MakeUp Alley- recenzje
Matt Primer na Sephora.com- recenzje




Przetestuję go z resztą mojej kolorówki i zdam relację.
Czy na sali są jeszcze inne primerowe maniaczki?:D  Miałyście tę bazę?




23 komentarze:

  1. ach chciałabym mieć coś z tej firmy.... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też:) Najchętniej róż i brązer jeszcze:)

      Usuń
  2. ile zapłaciłaś za niego z tym rabatem? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 24 Eurosy. (Cena przed zniżką 27,72 E)

      Usuń
  3. Ja używam aktualnie L'Or Guerlain. Jestem "sucharem" więc taki primer raczej nie dla mnie ale Illa mnie kusi coraz bardziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. L'Or mnie strasznie wyświecało i poza tym- zero efektu:( A szkoda, bo się fajnie zapowiadał no i wygląda pięknie:)

      Usuń
  4. Primer to u mnie niezbędnik, mimo, że nie stosuję go codziennie :) Obecnie używam zielonego Shamshobxa i MAC Prep + Prime SPF 50, ale bardzo chciałabym przetestować Mineral Veil Hourglass, który kosztuje ponad 50$ i jest ciężko dostępny... Ot, marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 50$ chyba bym nie dała, a może jest tańszy odpowiednik?

      Usuń
  5. chyba muszę zacząć się malować, żeby nie być w tyle :P

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam, bo to wysoka półka
    ale jestem ciekawa co o niej napiszesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, mam nadzieję, że nie zawiedzie;)

      Usuń
  7. Ciekawa jestem recenzji tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poużywam w róznych konfiguracjach i napiszę:)

      Usuń
  8. Kurczę właśnie nakładam go beauty blenderem i nawet oni sobie z nim nie radzi :D

    Dermablend już odpada, dziewczyny skrupulatnie wybiły mi go z głowy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może trzeba na bardziej nawilżona skórę, żeby nie zdążył w porach pozasychać?:)

      Usuń
  9. Ja czekam jak ASOS rzuci kolejną obniżkę i będę sobie mogła przygruchać jakiś lakier do paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mogliby rzucić jakimś szczodrym kodem:D

      Usuń
  10. Uwielbiam kosmetyki pachnące kokosem:)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie miałam i jestem bardzo ciekawa jej działania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem w fazie testów, na dniach zrecenzuję:)

      Usuń
  12. Kurcze też wreszcie muszę zapolować na jakieś okazje z asos!

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...