czwartek, 30 sierpnia 2012

Ulubione makijażowe kanały na YT

Jak w temacie;) Skupiłam się na kanałach raczej makijażowych, niż urodowych (kanał 'urodowy' ma jednak szerszą tematykę), stąd brak w zestawieniu np. kanału Nisiax83, MissGlamorazzi, xbebe18 czy EnKoreMakeup i innych., które b. lubię, ale wymykają się poniższemu zestawieniu:)




Kolejność przypadkowa.




 Lisa Eldridge (uwielbiam za profesjonalizm, jakość obrazu i przekazu)

CarliBell55

MrDanielmakeup

ChloeMorello

MakeupByTiffanyD

alltheprettyfacesTV

KatOsu

maxineczka

TurquiseKat

Agabil1 (raczej blog urodowy, ale biorąc pod uwagę całą gamę makijaży choćby na Wizaz.pl jak najbardziej kanał Agi tu pasuje)

gossmakeupartist
Makijaże robi moim zdaniem nijakie (albo takie nijakie umieszcza na kanale... Ale b.lubię jego porady makijażowe- krótko, zwięzło,ciekawie i na temat;))

NikkieTutorials

MakeUpByCamila

pixiwoo

ThaMakeupChair

MissJessicaHarlow




Może jeszcze coś polecicie? Chętnie zerknę, lubię nowości:)



15 komentarzy:

  1. Nowoczesny pin-up mnie zaintrygował ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi by chyba ten akurat pin-up nie pasował, ale faktycznie fajnie wymyśliła dziewczyna:)

      Usuń
  2. dzieki że wstawiłaś linki, ciągle poszukuje tutoriali makijażowych, a niektórych dziewczyn nie znałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że post się przydał:)

      Usuń
  3. uwielbiam Gossa.. mógłby do mnie mówić godzinami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również za nim przepadam, cenię sobie jego porady i ich fachowość, zawsze mnie czymś zaskoczy. Poza tym dodaje filmy regularnie i jest 'na czasie':)

      Usuń
  4. Nie przeglądam nigdy takich kanałów ale może teraz sobie coś zobaczę z tych Twoich ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Trudno się nie zgodzić, jeszcze jak coś ładnego zmalują to już całkiem trudno oderwać wzrok:)

      Usuń
  6. Ojejku, a co ja tam robię??? Bardzo, bardzo dziękuję! :*** Kilku kanałów które wymieniłaś nie znam, ale zaraz to nadrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pixi2woo- srednio ja lubie ale ladnie maluje wiec czasem mozna zajzec:P
    Siobhan http://www.youtube.com/user/LetzMakeup
    Marlena http://www.youtube.com/user/MakeupGeekTV
    a reszte moich ulubiencow tez ogladasz:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marlenę czasem oglądam, ale nie jestem regularnym widzem:)

      Usuń
  8. 2 pierwsze,to moje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...