środa, 22 sierpnia 2012

TAG: 10 pytań, czyli coś o mnie :)

... od Kosmetycznego Raju (dziękuję:))





Odpowiadamy na 10 pytań, po czym wymyślamy własnych 10 i wysyłamy w świat - do 10 osób.


Moje otrzymane pytania:

1. Gdybyś mogła coś zmienić w swoim ciele, to co to by było?
-Zmieniłabym cerę na piękną;)

2. Lubisz swoje włosy?
 -Przeważnie lubię.

3. Ulubiony kosmetyk do włosów?
-Serum przeciwko puszeniu Johna Friedy.

4. Gdzie byś chciała pojechać na zagraniczną wycieczkę?
 - Chciałabym zobaczyć każdą europejską stolicę. Chętnie zaczęłabym od Madrytu:)

5. Ulubiony balsam do ciała?
-Nie używam. Jeśli już to każdy, który mi wpadnie w ręce.

6. Lubisz nosić na co dzień sukienki, spódniczki?
-Uwielbiam! Koniecznie do wysokich szpilek. Mrrr... Spodnie noszę, kiedy muszę.

7. W jakim kolorze najpewniej się czujesz?
-Pastele! Poza tym  beże, ecru, fuksja, kolor morski. Z zasady nie lubię ciepłych barw w ubraniach.

8. Masz jakiegoś zwierzaka? 
-Mam sporo;)

9. Czym się interesujesz?
-Hmm... wszystkim po trochu właściwie;)

10. Bez jakiego dodatku/rzeczy nie wyjdziesz z domu?
-Bez makijażu (próżne ale prawdziwe;)).



Moje pytania:

1. Kosmetyk, który zrobił na Tobie największe wrażenie w tym roku?
2. Z jakiego kosmetyku mogłabyś zrezygnować, albo uważasz za zbędny?
3. O jakim 'beauty' produkcie marzysz, co chciałabyś mieć w swojej kosmetyczce?
4. Szminka czy błyszczyk?
5. Ulubiona marka lakierów do paznokci?
6. Ulubiony kolor lakieru?
7. Największa kosmetyczna porażka?
8. Ulubiony olej (produkt) do włosów?
9. Gdybyś mogła zmienić w sobie jakąś część ciała - co by to było?
10. Ulubiony produkt do pielęgnacji twarzy?


Do zabawy zapraszam każdą osobę, która chciałaby się przyłączyć i na pytania odpowiedzieć:)



6 komentarzy:

  1. Madryt♥

    Zapraszam :)
    http://delancydame.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. pytanie numer jeden zdecydowanie podpisuję się pod tym rękoma i nogami :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D
      No niby wszystko jest do zrobienia:):)

      Usuń
  3. też nie wychodzę bez makijażu :) no chyba, że do ogrodu :P

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...