piątek, 17 sierpnia 2012

Paleta cieni L'Oreal Color Riche Les Ombres - E4 Marron Glacé

Bardzo fajna nowość od L'Oreal. Paleta idealnie harmonizujących cieni do powiek.


      Wpadła mi w ręce całkiem przypadkowo. Poszłam do perfumerii Douglas poślinić się do palety Earth Reflection Diora, spacerując między standami i zastanawiając się czy zaszaleć i kupić, mój wzrok padł na paletkę L'Oreal. Zbadałam uważnie tester, roztarłam kolory na nadgarstku i co? Odcienie bardzo podobne do tych, które znalazły się w palecie Diora. Nie kropka w kropkę, ale bardzo je przypominające. 
W palecie Diora mamy 3 cienie jasne (imo bardzo do siebie podobne, szkoda, że nie ma kolorów pośrednich) i 2 ciemne. W palecie L'Oreal jest cień jasny/rozświetlający, cień ciemny jak gorzka czekolada oraz kolory pośrednie, co sprawia, że jest ona bardziej uniwersalna. No i wkradł się czynnik cenowy, który zadecydował, że wybrałam ostatecznie dużo tańszą paletę L'Oreal;)





 L'Oreal Les Ombres E4 Marron Glace



Les Ombres E4 Marron Glace L'oreal

 Złociste opakowanie, dołączony aplikator-gąbeczka, dla mnie nieprzydatna - wolę pędzle.




L'Oreal Les Ombres E4 Marron Glace

 Paletka należy do gamy Smoky. Na odwrocie mini instrukcja przykładowego zastosowania cieni.



L'Oreal Les Ombres E4 Marron Glace

 Kolory są piękne, satynowe, nic się nie pyli. Jasny beż, taupe, średni brąz i intensywna gorzka czekolada. Można wyczarować dzienny i wieczorowy look.



L'Oreal Les Ombres E4 Marron Glace




 Cienie są bardzo przyjemne w obsłudze, mają ładne, intensywne kolory. Myślę, że był to bardzo dobry zakup:)

 W ofercie dostępne także inne kolory:



Z rabatem -20% za paletkę zapłaciłam 37 zł.






15 komentarzy:

  1. bardzo ładna ta paletka :) fajnie rozmieścili z niej cienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się:) Ciekawy design i dobrze dobrane kolory, no udała im się:)

      Usuń
  2. bardzo eleganckie opakowanie :) cena rownież nie powala, rozejrzę się za nimi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowanie fajne, racja, proste i klasyczne, mam nadzieję, że się nie porysuje w szufladzie;)

      Usuń
  3. Fajny, nowoczesny design- ja bym pewnie jakieś fiolety wybrała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba fioletów nie widziałam, albo po prostu nie zwróciłam uwagi, bo ja brązolubna:)

      Usuń
  4. Moje kolory :)
    Nadają się na prezent bo mają bardzo eleganckie opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. paletka wygląda zachęcająco :) ja niestety nie potrzebuję już brązów i beżów bo właśnie 'idzie' do mnie au naturel ze sleeka :)

    http://ina-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też niby nie potrzebuję, ale lubię mieć większy wybór:)

      Usuń
  6. Fajna szata graficzna. Ciekawe jak z pigmentacją i trwałościa na oczach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pigmentacja dobra:) Jutro postaram się wrzucić makeup z tą paletką:)

      Usuń
  7. Bardzo ładna ta paletka, mam nadzieję, że dodasz make-up powstały przy jej pomocy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodany, chociaż zdjecia średnio wyszły:/

      Usuń
  8. całkowita nieprawda - cienie trzymaja sie na oku 15 minut potem zostaje jedynie ten brokatowy polysk-ktory bez kolorku wyglada okropnie
    po kilku probach cienie wyladowaly w koszu!

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...