wtorek, 7 sierpnia 2012

Najkrótszy możliwy... fotoporadnik!

Noo, może nie tyle stricte fotoporadnik co bardzo zwięzłe, proste czy neandertalskie ( i wszytkim tym pojęciom nadaję pozytywne znaczenie) wyjaśnienie pewnych podstawowych parametrów aparatu. Dwa słowa o przysłonie i migawce. Może i łopatologiczny ale wyjaśnia jakieś tam podstawy;)

Znalezione na portalu kwejk.

Początkującym, czy po prostu ciekawym może się przyda;)


PROSTSZY NIE BĘDZIE PORADNIK DO ZDJĘĆ ROBIENIA:


źródło: kwejk.pl (dodał Mosak)/ livealife.pl

15 komentarzy:

  1. Coś dla mnie. A co to "sensor"? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobnież sensor to matryca (element światłoczuły rejestrujący zdjęcie) :)

      Usuń
  2. Tżet od dawna mi to wbija do głowy :D Teorię mam więc świetną, gorzej z praktyką :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię wszystko robić na czuja metodą prób i błędów, ale może się jeszcze nauczę:D

      Usuń
  3. Ale fajna instrukcja. Muszę pokombinować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam zamiar wgłębić się w temat,ale czasu coś mi brak.

      Usuń
  4. fajny blog:) obserwuję xd
    zapraszam do mnie
    http://live-pati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna instrukcja;) brat próbował mi wytłumaczyć ale nic z jego słów nie rozumiałam:0 teraz lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że się przydała:)

      Usuń
  6. Nie wiedziałam, ze na kwejku są takie materiały edukacyjne;) Koleżanka mi parę razy przesłała link do tej strony i zawsze trafiałam na jakieś dowcipy o facetach, co nie do końca mi odpowiadało i uznałam tę stronę za drugie Demoty;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem się zdarzą niegłupie obrazki:)

      Usuń
  7. świetne to! chyba wykorzystam u siebie ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...