sobota, 18 sierpnia 2012

L'Oreal Marron Glace eyeshadow palette na powiekach

     Zrobiłam z 30 zdjęć. Konkluzja: za nic nie umiem obfocić makijażu:( Wychodzą mi dziwne kąty, wybrzuszenia twarzy(?!), całość jest jakaś mało fotogeniczna, pomijam fakt, że aparat pozjadał kolory i intensywność.
No nic, będę ćwiczyć;)




Paletka E4 Marron Glace L'Oreal jest przyjemna w obsłudze, 2 jasne cienie mają drobinki, dwa ciemniejsze są satynowo-matowe, bardzo intensywne. Cieniują się dość dobrze. Nie bledną. Pigmentacja ok., trudno mi okiełznać najjaśniejszy cień, bo jest dość pyłkowy.



L'Oreal Marron Glace make up

Czego użyłam:



Mam nadzieję, że najgorzej nie wyszło, wszelkie rady wezmę sobie do serca:) Jeśli macie jakieś patenty na robienie zdjęć makijażu, to proszę o jakieś wskazówki:)





39 komentarzy:

  1. Masz piękne oczy i super wyregulowane brwi :) a paletka coraz bardziej mnie kusi..

    http://ina-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba ten brąz.

    OdpowiedzUsuń
  3. a co Ty chcesz
    pięknie wszystko widać ;)
    cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano, chciałam jeszcze z półprzymkniętą powieką, czy jakoś boczkiem, next time może wyjdzie:)

      Usuń
  4. Oj tam oj tam, wyszło dobrze! Masz piękne oczko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem wyszło Ci bardzo dobrze.
    Ja tak nie potrafię...
    Od dawna mam w planie pokazanie mojego ulubionego makijażu ostatnich tygodni i właśnie moje kulejące umiejętności przyzwoitego uchwycenia tego mnie powstrzymują...

    OdpowiedzUsuń
  6. jakoś specjalnie nie zatrzymałabym się przy paletce L'Oreal :>
    ale pięknie to zmalowałaś trzeba przyznać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też przypadkiem wpadła w oko;)
      Dziękować:)

      Usuń
  7. podoba mi się zdecydowanie w moim stylu ;P tylko rzeczywiście maskara z chanel daje bardziej naturalny efekt do takiego makijażu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mascara jest słaba, a 2 warstwy są.

      Usuń
  8. bardzo ładnie wygląda, na oczku prezentuje sie nienagannie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nieźle wyglądają te cienie, pozytywne zaskoczenie:)

      Usuń
  9. Bardzo mi się podoba! :) Taki delikatny makijaż oka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W rzeczywistości jest ciemniejszy, aparat wciął nasycenie. Złośliwiec;)

      Usuń
  10. sliczne oczko a cienie swietne na dzienniaka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny makijaż oka:)
    A te cienie nie dość, że mają świetne odcienie, to jeszcze przepiękne, miłe dla oka opakowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdrość mnie zżera:) Jak pięknie umiesz malować!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!:) Ja początkująca, niewprawiona:)

      Usuń
  13. Ja po prostu komuś zlecam wykonanie zdjęć makijażu, ponieważ sama nie potrafię dobrze uchwycić ust czy oczu, również wychodzą mi wybrzuszenia. Do tego typu zadań najlepsza jest moja mama, bo robi zdjęcia temu, czemu powinna. Jak dam aparat TŻtowi, to na bloga mogę wstawić co najwyżej nogi;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładnych nóżek nigdy za wiele!:) Nie mam komu zlecić, reszta domowników robi jeszcze gorsze zdjęcia niż ja:D Muszę poćwiczyć:)

      Usuń
  14. Podobają mi się takie makijaże. Zdjęcie wyszło ci całkiem ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Naprawdę ładnie Ci wyszło to zdjęcie! I makijaż też, lubię takie kolory:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również lubię brązy, chociaż ostatnio mnie naszło na zielenie;)

      Usuń
  16. Zdjęcie bardzo profesjonalne, tak samo jak makijaż :) Paletka ma śliczne odcienie i sama chciałam ją kupić, ale miałam nadzieję, ze wszystkie cienie będą perłowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, chyba samych perłowych nie ma, moze coś wyszukasz dla siebie fajnego:)

      Usuń
  17. Bardzo ładnie :)) Śliczne masz oczka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie wyszło ładnie, bardzo naturalnie, podejrzewam, że jeśli aparat nie zjadłby kolorów to byłoby jeszcze piękniej :) Niestety w kwestii zdjęć Ci nie pomogę, bo sama jeszcze nie byłam zadowolona z ani jednego mojego zdjęcia makijażu :<

      Usuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...