środa, 22 sierpnia 2012

Liliowa pomadka, pomadka w chłodnym różu... Dior Rouge 264

       Mrrr... Piękna. Chłodny kolor zgaszonego różu. Nic z landrynki, nic z neonu, nieco z brudnego różu. Blady, ale nie trupi róż; jasny, ale nie za jasny. Cała Dior Rouge Mitzah Lilac 264.


Dior Lipstick 264
Dior Rouge lipstick 264





Uwielbiam pomadki z serii Dior Rouge za jedwabistość, kolory nadające się do noszenia, trwałość i działanie pielęgnacyjne. Jest wspaniale kremowa, satynowa, nie ma żadnych drobinek.


Dior Rouge 264 swatch



Tę upolowałam w promocji -20% w perfumerii Douglas, normalna cena dość wysoka, na chwilę obecną chyba 140 zł.

Dior Rouge lipstick 264


Dior lipstick 264 Mitzah Lilac


Najbardziej ja lubię w połączeniu z ciemniejszym okiem, wtedy jest pięknym dopełnieniem całości i 'nie gryzie' się z oczami.

Moje usta ją wielbią, bo prócz niebanalnego koloru oferuje im sesję pielęgnacyjną a przy tym bardzo długo trwa na ustach, nie wchodzi w zagłębienia jak np. pomadki Inglot, Maybelline czy Rimmel. Klasa sama w sobie. Uwielbiam!

9/10 (cena w Polsce:()

Znacie tę serię? Lubicie? Może macie jakieś swoje typy 'porządnych' pomadek z dowolnej półki cenowej? Myślę o czymś Barry M.





34 komentarze:

  1. Przepiękny kolor, bardzo mój. Czemu nie dorwałam jej na żadnej promo??? :/
    Ja mam mnóstwo szminek ale do moich ulubionych należą Guerlain, i niektóre MAC. Lubię czasem zaszalec z intensywnym kolorem na ustach ale zazwyczaj jest to jakiś nudziak, lub delikatny róż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam żadnej z Guerlaina, może kiedyś zaszaleję i coś nabędę:)

      Usuń
  2. Też lubię pomadki od Diora, ta ma piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba, jasny i chłodny:)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Fajny, długo szukałam jasnego różu bez ciepłych tonów:)

      Usuń
  5. Mniam aczkolwiek wole bardziej pinkowe usteczka cos w stylu 349 lub 777 z diora a guerlain rouge g 63, 65, 62,61 i z nowej kolekcji trumienkowy blyszczyk 71 65 i boska pomaranczka w sumie taka zakrwawiona pomaranczka 41;-) w sumie to pomadka w plynie niz blyszczyk;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj, bo Tobie jest ładnie w takich cieplejszych:) Ja to wolę chłodki na ustach czy policzkach:D

      Usuń
  6. Przepiękny kolor! Bardzo takie lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, fajnie, że na tę trafiłam:)

      Usuń
  7. piękny kolor :) czuję, że by mi pasował ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo chce miec szminki, ale mam problem w wybraniem odcienia;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, każdemu inny kolor pasuje, a wybór szminek ogromny:)

      Usuń
  9. Piękny odcień! Szkoda, że cena tych pomadek tak bardzo przeraża moj portfel.. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kolor cudny! uwielbiam takie:D! jeszcze żadnej pomadki z tej serii nie miałam...może kiedyś się to zmieni:D?

    OdpowiedzUsuń
  11. szczęśliwym trafem jestem posiadaczką koloru etole, ciemna, przygaszona czerwień, też uwielbiam, super jakość ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam małe usta do ciemnych czerwieni, ale ciemne róże-czemu nie:)

      Usuń
  12. piękny kolor! ale cena przeraża..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym bez promocji chyba nie kupiła, słono sobie liczą.

      Usuń
  13. Kolor cudowny, ale za dużo za nią wołają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polskie marże wołają o pomstę do nieba;/

      Usuń
  14. Kolor dokładnie taki, jaki lubię :) Ja nie rozstaję się z moja ulubioną pomadką Estee Lauder w odcieniu Crystal Baby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo się zastanawiałam nad Crystal Baby EL, ale Dior okazała się trwalsza, mniej masełkowa ostatecznie:) A Crystal Baby tez piękny kolor:)

      Usuń
  15. OMG piękna! Szkoda tylko, że za 140zł... Nie lubię tylu pieniędzy wydawać na kosmetyki;/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubie takie pomadki, kolor musi cudnie wyglądac na ustach

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...