czwartek, 23 sierpnia 2012

Inlot 414 shadow - pearl

       Jeszcze jeden cień - wkład do palety. Genialny kolor! Przeważnie oznaczenie 'pearl' na cieniach mnie przeraża, bo kojarzy mi się z bazarowym lookiem, na szczęście pearl w tym cieniu to raczej taka wzmożona satyna, żadnej tandety.



Inglot shadow
Inglot 414 Pearl



Trwały, dobrze się cieniuje.

Cóż to za kolor?Jest to intensywna chłodna zieleń, z jakby morskimi akcentami, z pięknym srebrnym połyskiem, niesamowity, rzadko spotykany kolor. Wygląda genialnie chyba z każdą tęczówką, a już na pewno jest to świetny cień do piwnych  czy brązowych oczu.


Bardzo trudno mi go 'zeswatchować', trudno uchwycić i kolor i opalizowanie na zielono-srebrno.
Kolor idealnie oddaje swatch na opuszce palca (dałam cienko, cień jest bardziej napigmentowany):

Inglot swatch
Inglot 414 shadow


Porażająca cena 10 zł;)





23 komentarze:

  1. ładny kolor :) ja mam zielone oczy i średnio pasują mi zielone cienie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam piwne i ostatnio lubię zieleń, bo wydobywa brązowe akcenty z tęczówki:)

      Usuń
  2. taki odcień kocham po prostu. przy moich niebiesko-zólto-zielonych tez wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to muszę powiedzieć, że masz ciekawy kolor oczu:)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy, choć wielką fanką zieleni nie jestem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do niedawna też, ostatnio mi się pozmieniało:)

      Usuń
  5. cienie z Inglota bardzo lubię, są tanie i dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cienie Inglota to perełki wśród polskich cieni ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. jaka szkoda że mam zielone oczy i takie kolory nie są dla mnie stworzone ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny kolor, nie przepadam za zieleniami, ale ten mi sie bardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na powiekach strawię i czasem nałożę, ale w ubraniach nie znoszę;)

      Usuń
  9. nie mój typ;<
    pozdrawiam,zapraszam!;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też go mam i bardzo lubię, ponieważ tym cieniem można wyczarować cały makijaż oczu:) Często sięgam po niego, gdy wybieram się na koncert. Lubię nałożyć wcześniej czarny mat, wtedy kolor zyskuje na intensywności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dobry patent, może wypróbuję:)

      Usuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...