środa, 29 sierpnia 2012

Głęboki, niebieski mat? Inglot 338

      Lubię matowe cienie. Ciężko się z nimi pracuje, niemiłosiernie podkreślają 'fakturę' powieki, wszelkie niedociągnięcia w rozcieraniu itd. Ale lubię je, bo są szlachetną przeciwwagą dla np. cieni perłowych, których nie lubię, bo kojarzą mi się z dyskotekowym lookiem lat 80. i 90. 
Lubię też satyny, ale i tu - niektórym bliżej do matów, innym do perły.


blue matte shadow, Inglot 338
Inglot 338





Cień Inglot 338 jest piękny, porządnie napigmentowany, niebieski i właśnie matowy. Aa, jeszcze ma jedną fajną cechę - jest niedrogi;)

Rzadko wrzucam niebieskości na powieki, bo jakoś nie zawsze mi odcień cienia pasuje do brązowo-zielonych oczu (piwnych). 
Ten w połączeniu z granatami daje u mnie bardzo fajny efekt.



Inglot shadow swatch
Inglot 338 shadow



Znacie? Macie?



31 komentarzy:

  1. mnie ostatnio kusi aby sprawić sobie liner o takim kolorze ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja 'nielinerowa' więc tylko w cień zainwestowałam:)

      Usuń
  2. Mi podobno niebieski pasuje, może jakiś makijaż z nim?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rano sie zawsze tak spieszę, że nigdy nie zdążę obfocić, ale postaram się;)

      Usuń
  3. Mam dokładnie ten kolor, uwielbiam go łączyć z szarościami, beżami i rudościami, cudownie wygląda. Na oku ma taki trochę morski poblask. ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dzieki za wskazówki, z rudościami czy beżem faktycznie też może być fajniutki:)

      Usuń
  4. Znakomity kolor!Głęboki, szlachetny. Uwielbiam Inglota i zaczynam go coraz to bardziej doceniać. Cienie choć miekkie i czasem osypujace się sa jak najbardziej warte uwagi i wciąż przez wielu niedoceniane...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas MAComania, a na Zachodzie za Inglota sobie liczą jak za złoto i coraz popularniejszy;)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Mnie też się podoba, a niby taki zwykły niebieszczak;)

      Usuń
  6. Choruję na ten cień od pewnego czasu, jak tylko wybiorę się na zakupy do Inglota to wpadnie w moje łapki na pewno :D:D

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie wyglada. chyba sobie sprawie jak bede w pl w przyszlym tyg:P nie moge sie doczekac wizyty w inglocie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym co nieco dokupiła jeszcze;)

      Usuń
  8. Podoba mi się zarówno odcień jak i wykończenie

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety to nie mój kolor, za bardzo zlewałby się z kolorem moich oczu. Ale jakość cieni Inglota jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie miałam okazji wypróbować cieni Inglota:) Ten ma piękny kolor, lubię takie odcienie niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli będziesz miała okazję, to polecam zbadać cienie i róże Inglota, są godne uwagi:)

      Usuń
  11. piękny kolor :) ja lubię perłowe cienie, często wybieram je na wieczór. nie wiem jakim cudem, ale nigdy nie miałam cienia z inglota ! muszę to koniecznie nadrobić :) znając mnie, to wpadnę w szał zakupów i nakupuję całą górę tych cieni :) polecacie jakiś konkretny ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tak ogromny wybór, że ciężko coś wskazać, najlepiej samej pooglądać (a trochę czasu to zajmie...;))

      Usuń
  12. ładny, można też popatrzeć miyo :D też bardzo ładne maty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdzie nie spotkałam MIYO, ale jak zobaczę to obejrzę chętnie:)

      Usuń
  13. Mam go i lubię. W makijażu wyjątkowo lubię kontrast, a niebieskie cienie pięknie podkreślają brązową tęczówkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym mieć czysto brązowe oczy, a nie jakieś pstrokate:| Do brązowych chyba praktycznie każdy kolor pasuje:)

      Usuń
  14. piekny kolor! taki niepozorny, ale na powiece musi wyglądać świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny :) Ja również w cieniach stawiam na mat. Perełki całkowicie mnie nie interesują, aczkolwiek mat+drobinki jak najbardziej (;
    Dla mnie Inglot ma albo świetne produkty albo tragiczne.
    Cienie, Duraline, Lakiery = Kocham
    Korektory, Podkłady, Liner = Nienawidze ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie, dokładnie takie samo zdanie! Cienie i róże super, lakierów nie znam, reszta słabe;)

      Usuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...