poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Cieniowe safari: Inglot AMC 56

Tak mi się zamarzył cień w kolorze khaki, co piwnych oczu. Uroczo wygląda takowy kolor
w palecie Dior Royal Khaki, ale kupowanie drogiej palety 5 kolorów dla jednego cienia...? Nie jestem tak rozrzutna. Wśród cieni MAC dostępnych w Polsce nie znalazłam odpowiadającego mi koloru.
I znowuż skierowałam kroki do stoiska Inglota.

Inglot AMC 56 shadow



Cień AMC 56 to b. ładne khaki - połączenie zielonego i żółtego z drobinkami (na szczęście drobinki nie są zbyt widoczne, choć ideałem byłby mat).


Inglot AMC 56 swatch



Cień jest pudrowy, dobrze napigmentowany,  łatwo się rozciera.


Jak na zakup za 10zł uważam, że jest b. dobry:)

Znacie jakieś inne cienie khaki, może coś jeszcze polecicie?:)




16 komentarzy:

  1. Ładny kolor, jednak nic innego Ci nie polecę, bo cienie inne niż brązy i beże u mnie nie goszczą, może dlatego, że się boję eksperymentować ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też na co dzień ino beże i brązy:)

      Usuń
  2. kolor nie dla mnie, ale lubię bardzo inglota :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie pasuje - taką przynajmniej mam nadzieję:D

      Usuń
  3. o proszę, idealny kolor na nadchodzącą jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny :) Mam niezłe khaki z diorka, sprawdze przy okazji numer :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te drobiny dodają mu uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy:) świetnie się sprawdzi w "dzikich" lookach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takich neutralnych też całkiem fajnie;)

      Usuń
  7. Nie ma to jak cienie Inglota, piękne kolory, trwałe, solidnie napigmentowane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się do nich na nowo przekonuję:)

      Usuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...