czwartek, 26 lipca 2012

Zakupy: Inglot 368 - brzoskwioniowy biszkopt

Skromnie. Cień za 12 zł. Jako, że do najbliższego MAC mam pół Polski  po matową brzoskwinię poszłam do rodzimej marki - notabene coraz bardziej popularnej zagranicą. Padło na Inglot, bo dobrze mi się nimi maluje, no i z nabyciem nie ma problemu, bo Inglociaki można kupić w każdym chyba centrum handlowym.


Inglot Freedom System

Inglot 368 Matte





Inglot shadow 368
  • matowy
  • dobrze napigmentowany, bez 'pustych przebiegów' (vide: Smut MAC:/)
  • dobrze się blenduje
  • trwały (używam tylko na bazie UD)
  • w przeciwieństwie do niektórych brzoskwinek widać, że jest na powiece
  • cena na plus

Inglot shadow 368 Matte


Kolor: ciepła brzoskwinia-biszkopt (brzoskwinia z kroplą żółcienia i brązu).

Inglot Shadow 368 - Freedom System


Inspiracją do zakupu był look Penelope Cruz z kampanii Mango (tutaj ten sam na okładce magazynu):

źródło: http://penelopecruz.blox.pl/html
Cień jest świetny zarówno jako tło dla kreski, jak i jako jeden z cieni w 'kompozycji' :)



Znacie jakieś inne ciekawe kolory cieni Inglot? Coś godnego polecenia? :)
Mam kilka paletek piątek, ale chętnie poszerzyłabym kolekcję:)





7 komentarzy:

  1. mój ulubiony cień z Inglota to 407 pearl, prześliczny duochrom pomarańczowo-żółto-złoty. cudo!
    tu znalazłam w googlach jego swatch, ale na żywo jest ładniejszy...
    http://www.google.pl/imgres?q=407+pearl&num=10&hl=pl&biw=1280&bih=685&tbm=isch&tbnid=z9ZI43so41weQM:&imgrefurl=http://eteleport.blogspot.com/2011_09_01_archive.html&docid=AafL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładny, chętnie się przyjrzę:)

      Usuń
  2. Ja nie używam cieni z Inglota, ale ten Twój mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie brzoskwiniowo-beżowe cienie to nie moje kolory - moja twarz wygląda na bardzo zmęczoną. Ale cienie z Inglota bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię, do piwnych oczków całkiem fajne:)

      Usuń
  4. Koniecznie zerknijcie na stronę internetową Credy24.pl - znajdziecie tam świetną ofertę, dzięki której znajdziecie pieniądze na zakupy. Koniecznie zerknijcie sobie tutaj: idź do oferty - zdecydowanie warto. Ja znalazłem tam naprawdę dużo ciekawych ofert i zrobiłem fajne zakupy.

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...