sobota, 28 lipca 2012

Recenzja: Organix Cosmetics - krem nawilżający na dzień

   No! Właściwie zużyłam już cały krem chociaż używałam parę tygodni. Nie to, żeby był niewydajny! Po prostu jest tak fajny, ma tak delikatną a jednocześnie miękką konsystencję, że trudno przestać go wklepywać czy wcierać, true story;)
W dodatku wchłania się G E N I A L N I E,w ogóle nie pozostawia tłustej powłoczki, skóra go pije przeczuwając, że już za chwilę poczuje ulgę, nawilżenie, odżywienie, niezwykłą miękkość.

O kremie i pierwszych wrażeniach pisałam tutaj.

Krem kosztował ok. 30 zł, co jest ceną niewspółmiernie niską jak za jakość tego kremu. Czas na treściwą opinię.



Organix Cosmetics




MOJA OPINIA, krótko i na temat;) :

  • nawilża b. dobrze, bez tłustości
  • gasi suche skórki, zmiękcza (ale skórze bardzo wysuszonej i odwodnionej pewnie przydałoby się coś jeszcze mocniejszego do kompletu)
  • b. dobry krem do cery tłustej, mieszanej, normalnej
  • reguluje wydzielane sebum,normalizuje chociaż producent nie obiecuje
  • łagodny, niewkurzający zapach (nie pachnie jak perfumeryjne kremy)
  • odżywia
  • koi
  • pod makijaż nie używałam, więc się nie wypowiem, ale pod lekki podkład cienko na pewno się nada
  • nie pozostawia klejącej ani świecącej warstwy
  • nie szczypie
  • nie podrażnia

Organix Cosmetics - nawilżający krem na dzień


Co do składu:
  • nie zawiera: parabenów, 'złego' alkoholu, SLS, olejów mineralnych, silikonów, PEGów, syntetycznego zapachu, kwasów, Propylene Glycol, Isoplopyl Myristate
  • ma certyfikat ECO CERT


Organix Cosmetics - nawilżający krem na dzień



Na pewno kupię ponownie. Jeden jedyny minus - dostępność.


Ocena:  9/10


Znacie? Może macie jakieś swoje ulubione kremy nawilżające? :)



 

12 komentarzy:

  1. po Twojej recenzji spodobał mi się ten krem ;) gdzie go można dostać oprócz pewnie Internetu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre apteki stacjonarne (b. wybiórczo), ja swój kupiłam przez Internet:)

      Usuń
  2. pierwsze slysze o tej marce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam go kiedyś i bardzo lubiłam. Ślicznie pachniał:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach faktycznie z tych ciekawszych, acz niekonwencjonalnych:)

      Usuń
  4. A gdzie można kupić ten krem ?? Bo mnie zaciekawiłaś nim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupowałam przez internet w aptece internetowej (jakaś nadmorska), nie pamiętam nazwy, wpisałam w Google i mi 'wyskoczyły' apteki:)

      Usuń
  5. recezja brzmi bardzo zachecajaco

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam go w zapasach, wraz z kremem na noc i serum, czas zacząć :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...