wtorek, 31 lipca 2012

Illamasqua Rich Liquid Foundation # 135

Jeszcze ciepły - niedawno wpadł w moje spragnione łapki podkład Illamasqua Rich Liquid Foundation w kol. 135. Podzielę się pierwszymi wrażeniami i odczuciami:)


Do zakupu prócz obiecujących recenzji skusiło mnie jedno - wyprzedaż;) Podkład Rich Liquid 135 kupiłam okazjonalnie za 10 Funciszy;) Żal było nie brać, normalna cena to ok. 20 Funtów.

Zastanawiałam się nad kolorem, jestem wiecznie blada, nawet, gdy się lekko opalę, więc brałam kolor właściwie w ciemno. Chciałam, żeby podkład był primo: jasny, secudno: żółciutki.


Illamasqua Rich Liquid Foundation




No i mam! Najładniejszy jasny żółtek jaki widziałam na żywo!Serio, serio;)  Kolor jest f-e-n-o-m-e-n-a-l-n-y!
Czysto żółty, bez żadnych róży czy szarości, prawdziwie beżowo-żółty kolor, pięknie stapiający się z opaloną na lekko złocisty kolor szyją. Zaletą dodatkową takiego koloru jest gaszenie zaczerwienień.

OPAKOWANIE:
Plastik, wąski dzióbek umożliwia b.precyzyjne dozowanie.

Illamasqua Rich Liquid Foundation 135


KONSYSTENCJA:
Thick - gęsta. Po przeczytaniu wielu opinii spodziewałam się prawie, że korektora, ale to wciąż podkład;) Gęsty, mało wodnisty, powiedizałabym - konkretny;)
Rozciera się ładnie, nie zastyga jakoś szybko. Nakładałam za pomocą  Beauty Blender (musi być dobrze odciśnięty).



DZIAŁANIE:
Producent zapewnia dobre krycie. I faktycznie. Jest świetne, można oczywiście stopniować. Co ciekawe nałożony hiper cienko ukrywa zaczerwienienia i ujednolica, także stopniowanie krycia jest realne. Wykończenie? Hmm... Satynowe. Na pewno nie jest to mat czy efekt pudrowy. Mnie odpowiada.
Illamasqua Rich Liquid Foundation 135

WRAŻENIA, EFEKT:

Na pierwsze razy chciałam go sprawdzić maksymalnie pod kątem jego własnych właściwości (0_o), tj. bez przedłużaczy, zmatowiaczy itd. i wyszedł całkiem nieźle, po 9h błyszczał, minimalnie ściemniał.
Nie strał się jednak, nie emigrował, świetnie wiązał róż i brązer, nie podkreślił jakoś znacznie suchszych miejsc.
Mam nadzieję, że z bazą, sprayem Skindinavia No More Shine lub fixerem Art Deco sprawdzi się jeszcze lepiej:)

KOLORYSTYKA:
Illamasqua Rich Liquid Foundation swatch:

1. Clarins Everlasting 105
2. DiorSkin Sculpt 20
3. Illamasqua Rich Liquid Foundation 135
4. Makeup Atelier Paris Waterproof FLW1Y
5. Makeup Atelier Paris Waterproof FLW2Y
6. BB cream Lioele Triple the Solution
7. Guerlain Lingerie de Peau 31



Illamasqua Rich Liquid Foundation swatch

Illamasqua Rich Liquid Foundation swatch


Illamasqua Rich Liquid Foundation
Skład: Hydrogenated Polyisobutene, Polymethyl Methacrylate, Octyldodecanol, C18-38 Alkyl Hydroxystearoyl Stearate, Cyclopentasiloxane, Silica Dimethyl Silylate, Talc, VP/Eicosene Copolymer, Kaolin, Tocopherol, Tocopheryl Acetate, Phenyxyethanol, methylparaben, Dimethicone, Trimethylsiloxysilicate, Ethylparaben, Butylparaben, Propoylparaben, Isobutylparaben, BHT, Parfum. May contain: CI 77499 (Iron Oxides), CI 75470 (Carmine), CI 12085 (Red 36), CI 77007 (Ultramarines), CI 19140 (Yellow 5 Lake), CI 77510 (Ferric Ferrocyanide), CI 15850 (Red 7), CI 15985 (Yellow 6 Lake)].


PRZEWODNIK PO PODKŁADACH ILLAMASQUA:


LINK DO KWC

DO KUPIENIA TUTAJ.

Póki co jestem nastawiona b. pozytywnie, trafiłam w kolor b. dobrze (aż za dobrze!) , zimą pomieszam go z DiorSkin Sculpt 20, który jest świetny,ale b.ziemisty, pewnie go ładnie ociepli.

Znacie ten podkład? Albo inne podkłady Illamasqua? Może są jeszcze jakieś ciekawe produkty tej marki? ;)





13 komentarzy:

  1. Chciałbym kiedyś wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale jakie fajne opakowanie! Pomijam już to jaki efekt, bo nie próbowałam nigdy, ale wizualnie- zachęca :D

    OdpowiedzUsuń
  3. kurcze po porazce ze Skin Base jakos sie zrazilam do podkladow tej firmy :P ... ale mozna przy nastepnej wyprzedazy pomysle ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się naczytałam niezbyt pochlebnych opinii o SB, na ten się na pewno nie skuszę;)

      Usuń
  4. O tej firmie ogólnie słyszę pierwszy raz :D
    Ja raczej preferuję te fluidy za niższą cenę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mnie te za niższą cenę (poza Bourjoisem) wyglądają cienko:(

      Usuń
  5. Czekam na swój Light Liquid z wyprzedaży online. Zobaczymy. Jestem dobrej myśli. Wybrałam odcień 133.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że Ci się sprawdzi:)

      Usuń
  6. Witaj! Czy miałabyś możliwość porównania tego odcienia 135 RLF z odcieniem NC15 Studio Fix MACa i/lub odcieniem 1W1 Bone Double Wear EL? Niestety NC15 i 1W1 są dla mnie za mało żółte... A 135 RL wygląda na bardzo żółty, jednak boję się, że wszystkie 3 mogą być do siebie podobne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z MACa nic nie mam, jeśli w Douglasie jest kolor Bone to zrobię dla Ciebie to porównanie jutro albo w piątek,ok?
      Ze swojej strony dodam, że 135 jest na 100% bardziej żółty, ja swatche Bone oglądałam wiele razy zestawione z innymi podkładami, które mam/znam, bo się nad nim zastanawiałam i on przy 135 jest zaledwie bezowy:) 135 to istny żółtek:)

      Usuń
  7. Nie znam tej firmy, ale widzę,że ma super jasny podkład 115.

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...