środa, 20 czerwca 2012

Zakupy kosmetyczne

Przybyło moje zamówienie z Beautyever. Potrzebowałam tylko kilku składników, ale wiecie jak to jest, jak już się płaci za przesyłkę to głupio brać 3 rzeczy na krzyż, więc się szuka, co jeszcze by się przydało ;)

Dlatego moje zamówienie skromniutkie na początku lekko się rozszerzyło;)



Zamierzam ukręcić beztłuszczowy krem nawilżający z peptydami, aminokwasami, aloesem,owsem hydrolizowanm,  coś z wit. C, jakieś matujące, silikonowe serum pod makijaż na upały (baz matujących nigdy za wiele, zwłaszcza, gdy ma się tak szybko świecącą się cerę).


Moje zamówienie z Beauty Ever





Jeśli chodzi o składniki hamujące świecenie się skóry, polecane do cery mieszanej, tłustej przetłuszczającej się moją uwagę zwróciły nieznane mi glukonian cynku, ekstrakt z kory białej wierzby, ekstrakt z wiązówki błotnej, ekstrakt z oczaru i glukomannan - te składniki włączę do serum i do wspomnianej bazy matującej.

Koniec końców zamówienie wygląda następująco:
  • betaina
  • peptyd
  • owies hydrolizowany
  • ekstrakt z kory białej wierzby
  • ekstrakt z wiązówki błotnej
  • ekstrakt z jagód Acai
  • kompleks ceramidowy
  • glukomannan
  • pudrowa wit. C
  • glukonian cynku
  • L-Arginina
  • emulgator z silikonem
  • Wit. B3 - niacynamid
  • ekstrakt z oczaru
  • jako gratis poprosiłam o mleczan sodu ( i otrzymałam aż 30 ml), otrzymałam też beta- glukan (5ml)

Półprodukty z Beutyever


Widzę, że zapomniałam zamówić aloes 200x  o_O Domówię z ZSK razem z opakowaniami.

 Pozostaje wczytać się dokładniej we właściwości produktów, poszukać przykładowych receptur, ustać do jakiego pH dążymy i zmieszać:)





23 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. No ja też się właściwie dopiero wdrażam:)

      Usuń
  2. jestem ciekawa efektów
    na Beautyever są papierki lakmusowe do pomiaru pH?
    nie wiem gdzie takie kupić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam nie mają, ja swoje brałam w ZSK, na Allegro też są:)

      Usuń
  3. Jestem ciekawa, jak się robi beztłuszczowy krem o_o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem to może za dużo powiedziane, chyba że damy zagęszczacza:)

      Zrobię go na żelu aloesowym, glicerynie, dodam nawilżaczy: hialuronu, jedwabiu/owsa, mleczanu sodu, alantoiny, może d-pathenolu no i emulgatora i mam nadzieję, że wyjdzie.

      Dlaczego beztłuszczowy? Bo moja przetłuszczająca skóra jeszcze bardziej się tłuści, kiedy jej podaję olejki:(

      Usuń
  4. bogata ta Twoja baza będzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no, oczywiście wszystkiego tam nie wrzucę:D

      Usuń
  5. Ulala:) zaszalałaś! Jestem ciekawa Twojego "ukręcania":)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że coś z tego wyjdzie zadowalającego:)

      Usuń
  6. dla mnie również czarna magia, więc nic mądrego napisać w tym przypadku nie mogę :)

    Przy okazji odwiedzin Twojego bloga, zapraszam Cię serdecznie na moje pierwsze rozdanie, które kończy się już za 5 dni:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Uzbierało się, ale za to mam zapasów na ponad rok chyba:)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Na zasadzie ziarno do ziarnka...;)

      Usuń
  9. Bardzo jestem ciekawa efektów kręcenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już ukręciłam dwa sera, teraz testy:)

      Usuń
  10. Ogromne zamówienie! Zazdroszczę :D
    Ale dla mnie takie samodzielne robienie kosmetyków to jakaś alchemia :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero zaczynam, to b. wciągające i oszczędzające pieniądze zajęcie :)

      Usuń
  11. Mmmm zabawa w szalonego alchemika =D Teoretycznie jest to czarna magia, ale jak się człowiek wciągnie to pewnie jest trochę lżej? I na mnie przyjdzie czas, mam nadzieję :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest lżej, jest apetyt na więcej ;)

      Usuń
  12. haha zobaczyłam zdjęcie i pomyślałam: łooo ktoś wykupił pół apteki:) czekamy na kolejne recenzje z zamówienia!

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...