sobota, 2 czerwca 2012

Taki mały a taki niezbędny;) Bezapelacyjny Must Have! (review)

Długo się zastanawiałam, czy ten słynny malec jest mi w ogóle potrzebny. Dużo się naczytałam o dożywotniej gwarancji,  wiecznej sprawności, wytrzymałości, niezawodności i skuteczności. Cena może nie najniższa, ale jeśli chodzi o produkty typu 'raz na całe życie' mogę zainwestować. Pozostała kwestia wyboru wielkości. Mniejszy czy większy? Mniejszy wg. recenzji tak samo dobry, a przy tym tańszy - wybór był jasny. Kolor...? Błękit, stal, pistacja, blady róż czy flamingo? A może w biedronki czy inne sympatyczne robaczki? Jasna zieleń, żeby się odznaczał w szufladzie.


Moja 'dotychczasowa' pęsetka była całkiem dobra, przy tym tania (12 zł w Super Pharm). Niemniej straciła na ostrości i lubiła łamać włoski, tych najkrótszych świeżaków nie chwytała w ogóle, a jeśli już to razem z naskórkiem - auć. Stwierdziłam, że ta powegetuje sobie na emeryturze wykorzystywana czasem do poprawek po depilacji nóg pastą cukrową.

Nie pozostało nic innego jak kliknąć (b. duży wybór w sieci-eBay, ASOS) ... jasnozieloną pęsetkę TWEEZERMAN ;)



Tweezerman Mini Slant Tweezers
(pęseta do brwi)

Tweezerman Mini Slant (green)


Moja pęsetka to wersja mini. Mini dlatego, ze ma krótsze rączki, same 'chwytaki' są tej samej wielkości, tak samo wyprofilowane i tak samo ostre jak tej większej wersji - klasycznej.

Tweezerman


 Kolor jest uroczy, jasnozielony.

Pęstka ma skośne, niesamowicie precyzyjne końcówki. Chwyta wszystko, nie łamie włosków,  przez krótsze rączki jest też poręczna, wygodnie się nią operuje. Wystarczy, że włosek wystaje lekko ponad powierzchnię skóry.

Mini Tweezers


Do samej pęsety dołączone jest przezroczyste plastikowe opakowanie-tubka, żeby produkt się nie stępił (tak na wszelki wypadek;) i nie pozaciągał czy porysował innych przedmiotów.

Tweezerman Mini Slant Tweezers


Ta peseta jest bez porównania lepsza od znanych mi drogeryjnych tego typu produktów. Może jeśli ktoś ma ciemne,mocne, sztywne włoski to nie zauważy różnicy, bo takie włoski i tak łatwo usunąć, niemniej do delikatnych i cienkich nada się fantastycznie.


Tweezerman Green Mini Slant Tweezers



Ocena:   10/10 !


Rewelacja, po prostu Must Have!  No i czyż nie wygląda uroczo? ;)






13 komentarzy:

  1. zdradź, ile kosztowała? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Myślałam, że to będzie taki zwyklak, ale okazał się miły dla oka:)

      Usuń
  3. Wiele dobrego o niej słyszałam! Podobno ta marka jest najlepsza i wiele osób mówi o niej w samych superlatywach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się zgodzić, marka, która zdecydowanie stawia na jakość.

      Usuń
  4. jest śliczna teraz żeby długo podziałała a nie jak stara na wegetacje do szuflady ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gwarancja jest dożywotnia jakby co, producent chyba wie, co robi;))

      Usuń
  5. w odpowiedzi:
    ta promocja była już jakiś czas temu, ale polecam wpaść do Claire'r, jeszcze niedawno mieli promocję 3 za 2 na artykuły do włosów
    Ja u nich wypełniacze widziałam, tu dodatkowo dowód :) http://claires.pl/wp-content/uploads/2012/01/spinki.jpg

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest przeurocza:) moja mama w kółko narzeka na swoją pęsetę, w końcu znalazłam dla niej prezent:) dodaje do obserwowanych, miło tu niezmiernie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, jak mi miło:)
      A pęsetkę polecam gorąco!

      Usuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...