sobota, 16 czerwca 2012

Zakupy. Po naturalnej stronie mocy - Nawilżający krem Organix Cosmetix i żel z minerałami Morza Martwego Mud Puryfing Gel

Po raz kolejny - tanie, a dobre... ;)
Buszowanie w wizażowym KWC często kończy się jakimś muszmieciem. Tak było u mnie w przypadku skądinąd ciekawego i naprawdę niedrogiego  kremu Organix Cosmetix - Nawilżającego kremu na dzień i oczyszczającego żelu do mycia twarzy z minerałami Morza Martwego. Obydwa produkty przeznaczone są do każdego typu cery. Używam dopiero 4 dni, ale chciałabym podzielić się pierwszymi wrażeniami.


krem nawilżający na dzień Organix Cosmetix








Nawilżający krem na dzień Organix Cosmetix 50ml ( produkowany w Izraelu)


Organix Cosmetix




Producent: odżywiający i nawilżający, zawiera ekstrakty z roślin pochodzących z Alp Szwajcarskich - certyfikowane przez Bio Suisse (Szwajcaria) i ECOCERT.
Redukuje procesy starzenia, hamuje utratę elastyczności i witalności, zapobiega rozwojowi zmarszczek, chroni przed działaniem oksydantów i reakcji alergicznych, koi podrażnioną skórę.


98,75% składników naturalnego pochodzenia
78,84% składników organicznych
Większość składników certyfikowana przez Izraelskie Ministerstwo Zdrowia.


Organix Cosmetix




Moje pierwsze wrażenia:

Dostępny był krem na dzień i na noc, ten na noc zawierał jednak składniki natłuszczające, których moja mieszana skóra nie lubi (oliwa z oliwek, z orzechów macadamia, masło shea), więc wybrałam ten lżejszy - na dzień.
Krem jest dość treściwy, moim zdaniem nie ma zbędnych składników, pachnie niedrażniąco, jest gęsty, dobrze się wchłania, nie pozostawia żadnej lepkiej warstwy, a jedynie lekko okluzyjną, przyjemnie otulającą. Skóra natychmiast jest miło naprężona, jakby gęstsza, miękka, gładziutka.
Gasi pragnienie skóry, uspakaja ją.Skóra nie świeci się tak szybko. Póki co zapowiada się świetnie:)


Organix cosmeticx ingredients



Danielle Laroche - Mud Purifying Gel - żel oczyszczający z minerałami morza martwego do każdego typu skóry 250 ml    (to b. duża pojemność w stos. do ceny!)


Mud Purifying Gel



Producent: oryginalna głęboko działająca formuła zawierająca oczyszczające błoto oraz minerały Morza Martwego, wzbogacona o składniki nawilżające. Otwiera i oczyszcza pory skóry, absorbuje nadmiar sebum, usuwa zanieczyszczenia oraz makijaż, a jednocześnie odżywia, odświeża i energetyzuje skórę. Po zastosowaniu żelu skóra pozostaje czysta, delikatna i gładka w dotyku.




Danielle Laroche



 Moje pierwsze wrażenia: 

Nie pieni się jakoś szaleńczo, ale zmywa dobrze makijaż, dobrze oczyszcza, łagodzi, pozostawia skórę delikatną, elastyczną, nawilżoną, NIE działa ŚCIĄGAJĄCO. Wraz ze szmatką z microfibry stanowi bardzo skutecznie oczyszczający duet. Skóra jest gotowa na przyjęcie kremu,świeża.
Żel kosztował 13,90zł a jest go aż 250 ml, więc cena jest rewelacyjna! W dodatku żel jest b. wydajny.
Póki co jestem bardzo zadowolona.


Danielle Laroche Mud Purifying Gel





Zamierzam tego zestawu używać codziennie, za jakieś 2-3 tygodnie napiszę jak duet się sprawuje:)








7 komentarzy:

  1. bardzo kusi mnie ten kremik:) ale nie mogę go złapać- nigdzie go nie widziałam:/ też go wypatrzyłam na kwc;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W aptekach internetowych są Dimku:)Wpisz w Google nazwę:)

      Usuń
  2. ok:D trzeba poszukać:) widziałam na all, ale cena trochę przesadzona:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupowałam w aptece internetowej jak wspomniałam, po 29,90 zł był, przesyłka też nie aż tak droga:)

      Usuń
  3. Zaciekawił mnie ten żel, chyba muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...