niedziela, 10 czerwca 2012

Niedzielne inspiracje: włosy

Włosy. Uważam je za niesamowity atut. Sama mam długaśne, takie mi się najbardziej podobają, bo podkreślają kobiecość. Krórkie, krótsze też lubię, ale nie na sobie.
Jestem na etapie odżywiania moich włosów przez olejowanie, marzą mi się mięsiste, lekko kręcone, niepuszące się pukle.
Ubolewam, że rano wolę poświęcić czas na make-up, włosy spinam spinką klamerką w ślimaka i pędzę, rozpuszczone noszę rzadko. Jeśli uda mi się moje włosy odżywić to będę je chętniej eksponować, uplatać.

Zebrałam kilkanaście fryzurek, które bardzo mi się podobają, większść chętnie widziałabym u siebie;)

1




2


3

4


5


6


7
 
   
8

9


10

11


12


I chyba mój faworyt wśród dzisiejszych fryzur- taką robię sobie czasami na spotkania z Ukochanym:

13
( Modelka jest przepiękna!)


Eh, żeby jeszcze moje wredne włosy się naprawiły, odżywiły i będę mogła szaleć;)






14 komentarzy:

  1. oo pierwszą z fryzur już próbowałam robić, niestety bez skutku. Widać jeszcze muszę poćwiczyć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna jest:) Być może ktoś musi przy niej asystować?

      Usuń
    2. wolę jednak wersję zrób to sam. Nie wiem, może po prostu u mnie ona źle wygląda i tyle

      Usuń
    3. Również wolę fryzury 'zrób to sam':)

      Usuń
  2. Wszystkie fryzurki są świetne ;)) Większość widziałabyś u siebie? To próbuj! Chętnie zobaczę efekty. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw muszę ogarnąć to swoje siano, bo nie ma się z czym pokazywać póki co:D

      Usuń
  3. ja z moimi trzema wlosami na krzyz nie mam co szalec :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze coś da się wyczarować:)

      Usuń
  4. Włosy same się nie naprawią i nie odżywią :P :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fryzury są fantastyczne. Ja również wolę malować się godzinę a włosom poświęcić minutę lub 5 jeśli muszę je umyć czego nienawidzę robić. No i nie umiem sobie zrobić dobieranego warkocza a co tu dopiero mówić o udziwnieniach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niby umiem zrobić dobierany, ale nie jest to mistrzostwo świata...;)

      Usuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...