poniedziałek, 11 czerwca 2012

Mania olejowania vol.2 - włosy [czerwiec]

Jak w temacie. Postanowiłam dodać dzisiejsze włosy, żeby na bieżąco obserwować czy i jakie są efekty. Wydaje mi się, że jakieś, jakieś są....;) Poprzednie sianko tutaj KLIK.
Aktualna olejowa pielęgnacja wygląda tak:
  • Nakładam na suche włosy olejek Sesa. Na szczęście do zapachu w miarę przywykłam, następnym razem wezmę jednak wersję wzbogaconą ładniejszym ekstraktem zapachowym.
  • Noszę sobie od popołudnia do wieczora albo jeszcze w następnym dniu
  • Spłukuję szamponem oczyszczającym z Amlą (diablo wydajny!, mała kropla starcza na całe moej pierze)
1-2 razy w tygodniu wzbogacam kurację myciem mydełkiem sesa:

  • Myję włosy szamponem z amlą, spłukuję, namydlam mydełkiem Sesa.
  • Biegam sobie kilka godzin z mydełkiem
  • Spłukuję szamponem z amlą, potem albo olejek i kroki jak wyżej, albo zwykła odżywka drogeryjna, spłukuję i włosy schną.



Włosy - czerwiec




Coś może poprawić w tej pielęgnacji, coś zmienić?  Może znacie jakieś inne skuteczne, silnie odżywiające/nawilżające olejki, odżywki? Będę wdzięczna za wskazówki:)






27 komentarzy:

  1. Piękne masz te włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa! Dziękujemy! (Ja i kudełki)

      Usuń
  2. ło matko, ale masz długaśne te włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję wytrwałości w pielęgnacji. mi jej brakuje.

    Włosy może stare i długie ale ile z takich super włosów da się fryzów ułożyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę się da, jak się ma czas i chęci to w teorii wszystko można:):D

      Usuń
  4. Czesc:)
    Wlosy coraz lepiej wygladaja:ehem:
    Ja bym na Twoim miejscu sprobowala innych olejow: z oliwek, lniany, jojoba. I jakies polprodukty zakupila: na pewno keratyne, kwas hialuronowy, panthenol i dodawac po kilka kropel do odzywek.
    I dorzucilabym jeszcze cos bez splukiwania na konce, jakas lekka odzywke, by wlosy zabezpieczyc.
    To sie naprodukowalam:]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki śliczne!! Zamówię brakujące produkty, o jojobie od jakiegoś czasu myślałam:)

      Usuń
  5. :ehem: ---> to przez wizaz, miala byc tylko buzka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wizazujemy nawet nie będąc na forum;) Co poradzić;)

      Usuń
  6. Ale włosy!!! Przeboskie! *___*

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo jakie długie masz włosy :)! Wiesz co, szczerze egzotyczna wersja Sesy nie różni się wiele od klasycznej, moim zdaniem zapach jest tylko minimalnie delikatniejszy. Nie wiem jak ten drugi ziołowy zapach, ale egzotyczny tak jak napisałam :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, a właśnie w Helfach przykładowo mi polecano tę wersję egzotyczną jako ładniej pachnącą:)Pewnie i tak ziołowe nuty zawsze będą na pierwszym planie;)

      Usuń
  8. ale ładnie błyszczą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Miło to słyszeć:*

      Usuń
  9. Oddawaj włosy!:D zazdroszczę do granic możliwości, przepiękne! Swego czasu bawiłam się w olejowanie i najbardziej lubiłam Amlę i olej kokosowy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to kokosowy też dopiszę do listy zakupowej, dziękuję za wskazówkę:)

      Usuń
  10. Ale masz długie kłaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie masz piękne włosy! I ta długość (wow)!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow jakie piękne i długie włosy :) piękne

    sese nakładaj na wilgotne włosy.
    jeśli chcesz odżywić włosy to ja polecam genialną maske
    http://www.patandrub.pl/pl/sklep/maska-regeneracja---intensywna-kuracja.33.produkt.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Holuś:* Sesa na suche jakoś się u mnie lepiej wchłania:)
      Dziękuję za polecenie maski, kusisz tym P&R, oj kusisz...;)

      Usuń
  13. Nie będe orygialna, jakie Ty masz piękne i długie włosy!

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...