czwartek, 7 czerwca 2012

Alternatywa dla pędzli MAC? Zoeva!

Pędzel 239 MAC to jedna z tych kilku rzeczy, bez których nie wyobrażam sobie życia;) Gdyby nie wysoka cena i to, że do najbliższego MAC mam pół kraju do przemierzenia dokupiłabym jeszcze jeden, żeby mieć osobno do jasnych i ciemnych cieni. Jako, że lubię dobrą jakość idącą z dobrą ceną postanowiłam rozejrzeć się po czeluściach sieci, żeby znaleźć jakiś odpowiednik tegoż pędzelka.

Produkty Zoeva widziałam na wielu blogach, m.in. u Sroki, zaś sam pędzel wyhaczyłam u Inez82
na YT.

Pędzelki w Polsce są niedostępne, mimo, że ich rodzimy kraj- Niemcy- mamy po sąsiedzku.
Pozostało przyłączyć się do zbiorowego zamówienia na Zoeva-shop.de

Zoeva







Zamówiłam 2 pędzelki, bo resztę uznałam za zbędną, a nie chciałam powielać. Każdy kosztował nieco ponad 4 Euro czyli cena w porównaniu z MAC zdecydowanie na plus! Oprócz pędzelków Zoeva ma b. dobre linery, dość dobre cienie i pigmenty.

Zoeva brushes


Wybrałam pędzelki Zoeva 234 Smoky Shader  i Zoeva 232 Shader Brush.


Zoeva 232, Zoeva 234

MAC 239 a Zoeva 234:



Zoeva 234 to moim zdaniem rewelacyjny odpowiednik MAC 239. Włosie niemalże identyczne, bardzo podobnie ułożone. MAC jest nieco bardziej stożkowaty, Zoeva ma za to ciut dłuższe włosie.


Zoeva 234 and MAC 239
MAC 239, Zoeva 234
MAC 239, Zoeva 234
MAC 239 and Zoeva 234
Zoeva jest nieco bardziej puchata, ma nieco więcej włosia, MAC 239 jest minimalnie bardziej spłaszczony. I jeden i drugi z naturalnego włosia w kolorze białym.
Obydwoma cienie nakłada się świetnie.

Bobbi Brown, Zoeva, Maestro

Zoeva 232 z kolei przypomina mi kształtem pędzel Sigma do korektora (nie mam go tu na zdjęciu).
Podobny jest też do pędzla Bobbi Brown Cream Shadow (sztuczne włosie) i do pędzla polskiej firmy Maestro (naturalne włosie).
Pędzel Zoeva 232 jest płaski, owalny, włosie bardzo dobrze przylega do siebie, nic się nie capierzy;)

Bobbi Brown, Zoeva, Maestro
Jak widać wszystkie są też podobnie spłaszczone.
Pędzel 232 to 100% naturalnego włosia.


Bardzo dobrze pracuje się tymi pędzelkami, cieszę się, że je nabyłam, z czasem być może coś dokupię:)


Zoeva 232, Zoeva 234

Zoeva 234 and Zoeva 232


Myślę, że Zoeva to świetny wybór jeśli chodzi o stosunek jakości do ceny,
mogę śmiało polecić! Macie może jakieś must have'y z Zoeva ? Na coś jeszcze warto zwrócić uwagę?








23 komentarze:

  1. jeszcze o nich nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do siebie :)
      http://delancydame.blogspot.com

      Usuń
    2. Marka nie jest u nas tak popularna, ja też się z blogów o niej dowiedziałam:)

      Usuń
  2. wyglądają solidnie, a skoro są tańsze, to na pewno będzie to dobry wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kocham 217 MACa ale Zoeva kusi mocno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 217 też lubię, moje ulubione rozcieradełko:)

      Usuń
  4. zoeva robi coraz lepsze pedzelki... oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę zaglądać na ich stronę, na pewno coś jeszcze mi wpadnie w oko;)

      Usuń
  5. Dla mnie za wysoka polka niestety, ale moze kiedys.. jak zostane miliarderka ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie nie są drogie, po 4 Euro za sztukę to jeszcze można przeżyć:) Szkoda, że kurs Eurosa taki wysoki:(

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Na Wizazu, wyślę Ci link na WP:)

      Usuń
  7. W odpowiedzi:
    bardziej niż nawilżyć maść ma za zadanie natłuścić i przyspieszyć gojenie się skóry.
    Jasne, że się nada! na stosowałam to też na policzki czy brodę kiedy sucha skóra schodziła mi płatami. Ratowało mnie to w momentach kiedy skóra była tak zniszczona, że nawet kremu nałożyć nie mogłam bo wszystko szczypało.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś przypadkiem weszłam na ich stronę, ale nie widziałam nigdzie ich opinii. Teraz już widzę :)
    A i co do olejowania, to trzymam za nasze włosy kciuki :D
    I powodzenia w sesji, u mnie już po na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, również trzymam kciukasy (i za włosy i za sesję:))

      Usuń
  9. Łał, ty to zawsze kochana znajdziesz jakieś skarby ekonomiczne:) Muszę przyjrzeć się kolejnemu zamówieniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaszaleję, jak już zdetronizuję pana Kulczyka :D

      Usuń
  10. Nie mam nic z Zoevy, a wiesz moze jak mają się ich pedzelki do Maestro?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam na 8 i 9 zdjęciu jest pędzelek Maestro, ale nie pamiętam nazwy. Zoeva ma jakby gładsze włosie:)

      Usuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...