sobota, 12 maja 2012

Z Chanel na ustach - Rouge Allure Emotive 68 (swatch)

    Znakiem charakterystycznym legendarnej Coco były intensywne, pięknie podkreślone szminką usta. Nic dziwnego, że pomadki Chanel są tak rewelacyjne, a już Rouge Allure to moje absolutnie ulubione.

Chanel Rouge Allure 68 Emotive


Jej trwałość jest genialna, mimo, że producent jej nie obiecuje, piękne kolory (mogłoby jednak być więcej kolorów neutralnych w palecie), nie wysuszają ust, pięknie się z nimi stapiają nawet kiedy po wielu godzinach kolor się lekko zetrze na ustach pozostaje ten charakterystyczny cień pomadki, nie znika całkowicie.






To moja trzecia szminka z tej serii. Kolor jest intensywny, wiśniowo-czerwony, raczej chłodny. Taki odcień wymaga precyzji i lubi (niestety:;)) większe usta.



Nałożyłam ją cienkim stożkowatym pędzelkiem syntetycznym Real Techniques z setu. Żeby zbyt sztucznie przy mojej bladej twarzy nie wyglądały przy konturach nałożyłam jej mniej i lekko roztarłam.


     Moim zdaniem pomadki z linii Rouge Allure są lepsze od młodszej gamy Coco Rouge. Na ich korzyść przemawia większa gama kolorystyczna (tu są też jaśniejsze, bardziej neutralne kolory), Allurki mają też lepszą przyczepność i trwałość, kładą się cieńszą warstwą przy rewelacyjnym kryciu. Coco są bardziej kremowe a mniej napigmentowane, jakby lekko balsamowe.
Chanel lipstick 68

Uwielbiam ją za jakość i kolor zwłaszcza. Chanel Emotive jest ultrakobiecy, chociaż trzeba pamiętać, że tak wyraźny rysunek ust wymaga nienagannej cery, bo zwraca uwagę na mankamenty urody (nad tym muszę popracować;))


Chanel Rouge Allure 68 Emotive


Z ciekawostek - udało mi się ją ustrzelić na 50% zniżce w Douglas, cena w Polsce jest niestety bardzo wysoka. Niemniej prawie adekwatna do jakości;)
Cóż więcej rzec, szminka Rouge Allure jest po prostu świetna:)




Ocena  9/10  (jak zawsze na minus cena w Polsce, czy po prostu: cena)



Macie jakieś swoje ulubione pomadki? Może podzielicie się typami?

Pozdrawiam ciepło w chłodną sobotę :)





21 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Mnie też się bardzo podoba:)

      Usuń
  2. Bardzo ładnie wygląda na ustach!

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ehem, bardzo głęboki i można na dodatek stopniować:)

      Usuń
  4. chciałabym taką szmineczkę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a powiesz mi ile za nią zapłaciłaś? bo nie wiem czy mnie stać;p

      Usuń
  5. Trafiłam na wyprzedaż w Douglas i kosztowała tam 55 zł (najpierw była przeceniona na 110 zł).
    Na strawberrynet.com można też czasem coś takiego upolować (wysyłka za free):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 55 to niewiele:) dzieki za odpowiedź;*

      Usuń
  6. sliczne usta :D ... bardzo im ladnie w takim kolorze :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie wygląda! I mimo intensywnego koloru daje takie "miękkie" wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aa, bo roztarłam pędzelkiem:)
      Lubię efekt takich przygryzionych a nie 'namalowanych' ust:)

      Usuń
  8. bardzo ładnie wygląda na ustach:) chodź sama w sobie wygląda na dość mocną

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor bardzo ładnie się stopniuje:)

      Usuń
  9. Masz przepiękne usta, a za kuszenie po tyłku dostaniesz!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor jest CUDNY ♥ i masz piękne usta!

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...