poniedziałek, 21 maja 2012

Lśniące włosy w 5 sekund

Lśniące włosy są oznaką ich zdrowia, odżywienia i nawilżenia, przyciągają wzrok, odejmują lat. Niewątpliwie sa dumą ich posiadaczki.

Moje włosy z natury są suche i mają nierówną strukturę, jednak jak się już ułożą po umyciu to dośc ładnie odbijają światło, nie są sztywne i matowe. W kilka sekund jednak można sprawić, że będą wzorcowo błyszczące i bardziej elastyczne, odżywione.

Świetny sposób na matowe, mało lśniące włosy.
źródło: http://www.bodyandsoul.com.au





To już moje drugie opakowanie Spray Gloss Rene Furterer. Myślę, że spełnia obietnice producenta, który z etykiety kusi hasłem ' Brillance and protection'.



Rene Furterer Gloss Spray



STOSOWANIE:

Pryskamy nim suche (także wystylizowane) włosy z pewnej odległości mgiełką. Raczej nie przy samych cebulkach.



EFEKT:


Utrzymuje się do mycia włosów. Spray zawiera kompleks odbijający światło, nadaje blask,wygładza i odżywia włosy dzięki zawartej prowit. B5. Nie jest tłusty! B. ładnie dyscyplinuje.
Włosy są elastyczne, gładkie w dotyku, nie fruwają bez ładu i składu dookoła głowy;)

Spray ma dość ciekawy zapach, spotkałam się z nim w dzieciństwie, ale nie potrafię przywołać konkretnego skojarzenia. Przyjemny.


Rene Furterer Glossing Spray
Mimo tego, co obwieszcza etykieta nie jest to produkt utrwalający fryzurę,to nie lakier czy pianka! Nie skleja, nie usztywnia. Nie denerwuje;)

Z innych plusów: dobrze neutralizuje zapach po ziołowych olejach do włosów;)

Bardzo wygodny w użyciu, efekt widać od razu, trudno taflę uchwycić na zdjęciu, dlatego nie będę podejmować tej próby;)




Ocena: 9/10

Polecam włosom matowym, mało lśniącym;)




 

12 komentarzy:

  1. a co on ma w sobie ?? Bo moje wlosy z natury tez sie nie lubia blyszczec :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skład: ALCOHOL DENAT (jedyny 'nieszkodzący' alkohol) CYCLOMETHICONE, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, PHENYL TRIMETHICONE, BHT, CITRAL,PARFUM, HYDROXYCITRONELLAL, LIMONENE, PANTHENOL, LINALOOL, PROPYLENE GLYCOL :)

      Usuń
  2. Troche mnie ten alkohol w składzie przeraża... mimo wszystko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odparowuje błyskawicznie, nawet jak używam regularnie to włosy nie są wysuszone, jakbym nie spojrzała na etykietę nie wiedziałabym,ze on tam jest:) Ten alkohol umożliwia wnikanie w głąb włosa składników:)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Pierwotnej nie znam, kupowałam ze zniżką -20%, czasem też osobno na Furterera jest rabat:) Po zniżce ok. 50zł chyba.

      Usuń
  4. Muszę spróbować, czuję się skuszona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że i Tobie się spodoba:*

      Usuń
  5. mam coś podobnego, tylko innej firmy, lubię takie nabłyszczacze, byleby nie obciążały włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten właśnie nie obciąża a świetnie wygładza, bardzo przyjemne w dotyku są po nim włosy:)

      Usuń
  6. Nigdy wcześniej o nim nie słyszałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo on taki skromny, mało rozreklamowany;)

      Usuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...