poniedziałek, 14 maja 2012

Katalog Douglas i nowości na Feelunique.com

Dziś dostałam pocztą katalog Douglas, nie widziałam go na stronie, może komuś się przyda lub chciałby zapoznać się z promocjami i nowościami, więc poniżej 'skany' ;)


W sklepie internetowym zaś na cały asortyment z hasłem MAMA otrzymamy 10% rabatu (do 22.05).

































FEELUNIQUE:

Na Feelunique.com z kolei pojawiła się ponownie od długiego czasu kolorówka YSL, to tam właśnie zamówiłam swoj pierwszy  Effect FAux Cills - był w niesamowitej promocji, chyba 60 zł mnie kosztował (aczkolwiek nie był mokry tak,jak powinien być).

Można użyskać rabat -5 Funtów, jeśli do bazy sklepu wyślemy adres email przyjaciela  i ten przyjaciel zrobi zakupy za min. 5 Funtów (wówczas on też dostaje rabat - w wysokości 10%).
Można płacić bezpiecznym systemem PayPal, wysyłka jest bezpłatna, sklep wysyła do Polski.

Przykładowe ceny YSL:
  • mascary - 23 Funty,
  • korektor Touche Eclat - 25
  • pomadki  - 23,50
  • lakiery - 18
  • wszystkie podkłady - 31


Z bardziej chodliwych marek jest też m.in. Clarins, Essie, Orly, Benefit, Bare Minerals, Mavala, Lily Lolo, Olay, L'Oreal, MAybelline, Emporio Armani, TheBalm, Shiseido, Sally Hansen, Dr Hauschka.

6 komentarzy:

  1. chyba wybiore sie na szmineczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dumam nad tuszem, ale chyba za dużo mam pootwieranych i czekających na otwarcie. Chociaż zajrzeć zawsze można! :D

      Usuń
  2. Marzy mi sie szmina z YSL, wiec moze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jeszcze nie mam, muszę przeliczyć czy u nas stacjonarnie na -20% nie byłoby taniej ;)

      Usuń
  3. Skorzystałam z maminej promocji :) i co mnie zdziwiło. Zakupy z 10% zniżką z Douglas były tańsze niż z dolce.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że tak rzadko robią jakieś ogólne promocje.

      Usuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...