piątek, 11 maja 2012

Funkcjonalność przede wszystkim czyli paleta magnetyczna

GlamBoxy niezbyt przypadły mi do gustu pod względem estetycznym, widziałam gdzieś na YT, że przychodzą często powgniatane mimo dobrego zapakowania.

Ustrzeliłam na naszym rodzimym Allegro inną także magnetyczną paletę o dość prostym wzornictwie, lekką i przy tym niedrogą. Mimo, że pierwsza rzekomo zaginęła w transporcie (polecona) ta w końcu dotarła.

paleta magnetyczna na cienie





Paleta magnetyczna 13 x 19 cm to jedna z tych bardziej pojemnych, cienie i nie tylko można upchnąć dowolnie ciesząc się zaoszczędzoną w kosmetyczce/szafce przestrzenią a jednocześnie mając sporą feerię kolorów w jednym miejscu, realizację takiego celu ułatwia brak separatorów.
Paleta bardzo dobrze trzyma cienie, faktycznie można ją obrócić do góry nogami.


paleta magnetyczna

Paletka ma fajne, ciche 'zamykadełko' jest dość dobrze zrobiona, zawiasy otwierają się prawie na 180 stopni.




Jako, że do cieni MAC mam ichniejszą kasetkę tę nową przeznaczyłam na M1 dla części moich cieni do powiek i cieni do brwi Inglot :)


Paleta magnetyczna & cienie Inglot


Paletka jest świetnym rozwiązaniem, za całe 28 zł mamy bardzo przydatną rzecz ;)







8 komentarzy:

  1. ja też kupiłam na allegro paletę magnetyczną, tyle, że bez nadruku. Przestraszyłam się, że nadruk na glamboxach to po prostu folia, która po jakimś czasie nieestetycznie się odrywa. Na dodatek te pogniecione w transporcie palety skutecznie mnie odstraszyły. Mam jedynie czasem problem z otwieraniem mojej palety w obawie przed... połamaniem paznokci :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam palete z Mac , nie połamiesz paznokci:)

      Usuń
  2. Mnie też GlamBoxy nie zachęcają,moja paletka się póki co (odpukać:D) dobrze otwiera:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu paletki:D
      Właściwie chciałam białą/czarną ale niestety nie było;)

      Usuń
  4. Bardzo ładna. Ja mam glamboxową, kupiłam najpierw jedną z wadliwej serii, ale po zgłoszeniu tego do producenta wysłali mi nową na ich koszt. Z tej nowej jestem bardzo zadowolona (nie wiem jakim cudem ktoś dostaje je powyginane, moja była w środku wypełniona styropianem), jedyną wadą na razie jest to, że nadal nie otwiera się tak lekko jak bym chciała. Na ten moment nie planuję już nowych pustych palet magnetycznych z netu, kusi mnie MAC z powyjmowanymi separatorami :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam MACową i faktycznie bardzo ładna jest, podoba mi się jej prostota i wykonanie:)

      Usuń
  5. czaję się na taką w zebrę :) moje cienie to masakra, walają się po szafkach itp..

    http://ina-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...