czwartek, 10 maja 2012

Dzisiejszy dzienniak i kotkowy bonus :)

Przeważnie nie mam rano czasu na make-upowe akrobacje, mój dzienniak jest całkiem prosty i szybki:)

Wraz z make-upem chciałam też przedstawić moje kotki-rozkoszniaki:)










Oczy:
  • cienie MAC: Brun, Wedge, Vanilla
  • tusz Chanel Inimitable
  • baza Urban Decay Original
  • brwi - Brow Gel Make Up Studio

Twarz:
  • Make-up Atelier Waterproof - 1Y zmieszany z 2Y
  • zielony korektor w aplikatorze MAP
  • róż Cabana Boy TheBalm
  • MAC Matte Bronze

Usta:
  • Chanel Rouge Allure 54 Frivole  (kocham!!!)









I na koniec moje wspaniałe Leniuszki:




:)


Ehh, nie wiem dlaczego jakość zdjęć tak spada po dodaniu na Blogspot :|






19 komentarzy:

  1. Fajny makijaż :)

    Zapraszam :)
    http://x3paulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu Rozkoszniaków :D

      Usuń
  3. Boze, jakie one sa piekne! jestem tak koszmarna kociara, ze jak tylko spotkam na drodze kota to trzeba mnie sila od niego odklejac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo, mogłabym swoje cały dzień przytulać:D Nie moje zresztą też;)

      Usuń
  4. chcę mieć kotka, ale takiego małego żeby nigdy nie rósł! ;) ładny dzienniaczek :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety rosną jak na drożdżach;) Może nie karmić?! :D

      Usuń
  5. to pierwsze zdjecie mnie rozlozylo :D ... boskie !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś śliczna :). A kociaki też są cudowne, ajajaj :D!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję! Także w imieniu kociąt:)

      Usuń
  7. No no :) Zgadzam się piękna z Ciebie kobieta :) O pięknym uśmiechu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kicioszki wymiatają! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale cudne kociaki! (jam tez kociara ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie przesłodkie... Również mam małego rudka, identycznego, jak ten Twój :)
    Pewnie masz podwójne niszczenie domu :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej! Jaka Ty jesteś śliczna!! A kocięta rozkoszne!!

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...