poniedziałek, 28 maja 2012

Dior Rouge 351 Elegant Pink - szminka, która kocha usta (swatche)

Rouge Dior i Rouge Allure Chanel to moje równorzędne hity szminkowe.
Cena w promocji jest do zjedzenia jeśli mowa o takiej jakości. Palety kolorów od lat tworzą profesjonaliści, odcienie są nie tylko wyszukane, w różnych tonacjach, ale też dość uniwersalne. Jest w czym wybierać.

Rouge Dior 351






Rouge Dior lubię za:
  • trwałość
  • wspaniałą kremową, ale niemaślaną konsystencję
  • pigmentację
  • pielęgnację ust
  • porządne, ładne opakowanie
  • niebanalną kolorystykę
  • jakość
  • satynowy blask 



 Nałożona rano owszem, podlega po kilku godzinach prawom (;)) ścierania, zjadania, ale... cienka warstwa koloru trwa, i trwa, i trwa.

Kolor 351 to nieco chłodny, opalizujący intensywny róż (taki, o którym można powiedzieć 'niebieski').
Kładę przeważnie jedną warstwę,tyle wystarcza, by kolor był intensywny.


Dior Rouge 351


Najbardziej lubię ją zestawić z prostym, jedno-, dwukolorowym ubraniem i prostym makijażem w jednej tonacji. Wówczas wygląda bardzo szlachetnie, estetycznie, nie ma krzykliwego efektu naciepielenia.




Dior Rouge 351 lipstick


Ocena: 9/10  (na minus jak zawsze cena w Polsce, trzeba polować na promocje;))








15 komentarzy:

  1. Kolor na ustach mnie oczarował! Wygląda pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Żałuje, że to nie jest kolor dla mnie. Uwielbiam czerwień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie w czystej czerwieni też niezbyt do twarzy, wolę te różowawe czerwienie;)

      Usuń
  3. beautiful colour!!!!

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny kolor! cena jak na Diora też pewnie oszałamiająca...:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idzie kupić taniej gdzieś w promocji:)

      Usuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...