piątek, 25 maja 2012

Clarins Beauty Flash Balm - wszystko w jednym;)


Błyskawiczna maseczka upiększająca.


Niepozornie wyglądająca, różowo-brzoskwionowa maseczko-kremo-baza z kuźni Clarins. Gdzieś mi się już poobijała o uszka więc postanowiłam się skusić i zobaczyć, czy mieszana cera ze skłonnością do przesuszeń ją polubi.

Clarins Beauty Flash Balm
clarins.com




 DZIAŁANIE WG PRODUCENTA: 
- błyskawiczny efekt napinający
- napina rysy twarzy, łagodzi drobne i głębsze zmarszczki, wygładza i nadaje jedwabisty wygląd
- wzmacnia kontury, podkreśla owal twarzy: skóra staje się jędrna i elastyczna
- nie zniekształca rysów twarzy, -ponieważ tworzy na skórze podwójną warstwę, której dolna część nie zasycha i kontynuuje działanie regenerujące
- nadaje makijażowi niezwykłą świetlistość
- regeneruje  

Clarins Beauty Flash Balm


SKŁAD:
- wyciąg z oliwki i oczaru wirginijskiego: poprawiają napięcie i koloryt skóry
- wyciąg z alg morskich: pobudza odnowę komórkową
- glikoproteiny z mleka: nawilżają
- bisabolol: łagodzi i koi
- skrobia ryżowa: oczyszcza

JAK STOSOWAĆ:

- dla szybkiej poprawy wyglądu rano, wieczorem lub przed ważnym wyjściem, po dokładnym oczyszczeniu skóry, rozprowadzić (nie masując) cienką warstwę na całą twarz i szyję i natychmiast nałożyć makijaż
- aby przeprowadzić pełną kurację upiększającą 2-3 razy w tygodniu nakładać na skórę grubą warstwą, odczekać 10-15 minut i zmyć


Clarins Beauty Flash Balm


MOJE WRAŻENIA:

Bardzo fajny produkt. Dobrze się wchłania, miło rozprowadza. Efekt natychmiastowy! Napina ładnie skórę, odświeża , wygładza. Jako baza pod makijaż mi się nie sprawdza, jest zbyt gęsta, wyczuwalna, podkład mi się za bardzo w nią wgryza.
Najbardziej lubię ją nałożyć na noc jak krem, a rano przed robieniem makijażu ją zmyć micelem.
Nie zatyka porów.  Niestety cena nie zachęca.


 Ocena:  6,5/10


 

11 komentarzy:

  1. miałam i teraz za nią tęsknię, ale fakt, że cena przesadna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że kursy walut tak szaleją, bo pewnie można by dużo taniej kupić za granicą;)

      Usuń
    2. od biedy skuszę się ponownie na mniejszą wersję na allegro:)

      Usuń
  2. oj zrazilam sie do clarins przez jeden krem pod oczy eye Contour Balm tak mi wysuszyl skore ze szkoda wydawac na niego wiecej pieniedzy a sama wiesz jak cenowo stoi ta firma.I ku mojemu zaskoczeniu zwyczajna nowosc ze zjaji okazala sie fenomenem a cena jak marzenie:)
    obserwuje i zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno nic nie miałam Ziaji, muszę się rozejrzeć:)

      Usuń
  3. Może kiedyś spróbuję jak dorwę dobre promo :) W każdym razie zachęciłąś mnie do spróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, myślę, że warto chociaż przetestować:)

      Usuń
  4. Kupilam i jestem zadowolona, choc uzywam na wieksze okazje. Uzylam jej po raz pierwszy na wesele (o ja idiotka! przeciez wtedy sie nie testuje ;>), ale pokadl ?MUFE matujacy trzymal sie bajecznie przez cala noc bez pudrowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hyhy, też często ulegam pokusie testowania kosmetyku w godzinę 'W' - z różnym skutkiem ;)

      Usuń
  5. ja kupilam w rewelacyjnej cenie ostatnio za 23 euro z dwoma probkami:D tuszu i blyszczyka nie moglam sie nie skusic i poki co jestem na duze taaak?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to na fajny zestaw trafiłaś:)

      Usuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...