środa, 2 maja 2012

The Balm - Bahama Mama do czekoladowego konturowania (swatch)

Bahama Mama to kolejny wynalazek The Balm 'for a sun-kissed look'. I faktycznie:)
Myślę, że to taki ciemniejszy i mniej żółty brat bronzera Hoola.
Jest to zamknięty w kartoniku dowód na to, że nawet z takiej bladej dziołchy jak ja można zrobić... 'Bahamkę';)

Bahama Mama upolowałam razem ze wspomnianym już różem Cabana Boy.

Tak właśnie prezentuje się ów cudak w retro opakowaniu.


The Balm




OPAKOWANIE:

Przyzwyczaiłam się, że brązera mam min. 10g w opakowaniu, Bahamy jest 7,08g.
Jednak podobnie jak w przypadku różu stopień napigmentowania i sprasowania daje mi pewność, że starczy mi na bardzo długo. Podobnie jak w Cabana Boy - opakowanie na magnes, w środku (zbędne dla mnie) lusterko.

The Balm Bahama Mama

 WŁAŚCIWOŚCI

Bronzer jest idealnie matowy, czysto czekoladowy (raczej ciepły niż chłodny), beż żadnego różu, bez pomarańczu. Dla bardzo jasnych cer będzie stanowczo za ciemny, dla mnie też jest zbyt intensywny, poczeka więc do lata na regularne stosowanie.
Nie ma żadnych drobinek. Bardzo uniwersalny.

Bahama Mama


Świetnie się nim konturuje, akcentuje policzki. Jest supertrwały, nie osypuje się, nie znika w ciągu dnia, nie blednie, jest niezawodny:)


The Balm Bahama Mama

Tak wygląda w porównaniu z niektórymi innymi:

L-R: Bahama Mama, Hoola, MAC Matte Bronze, Laguna

Zdjęcie nie do końca to oddaje, ale Bahama jest powiedzmy o ton ciemniejsza od Hoola, Najrzadszy i najjaśniejszy i najchłodniejszy z nich to MAC, Laguna ma żółtawe pigmenty i jest satynowo-drobinkowa.



Podsumowując- bardzo fajny produkt za grosze:) Szkoda, że taki mały wybór odcieni (ale za to jaki uniwersalny kolor!)


Ocena: 9/10



Polecam:)



9 komentarzy:

  1. Wszystkie bronzery, które zaprezentowałaś są bardzo ''moje''. W sensie nie porgardziłabym o niee:)

    ''Za grosze''- a za ile groszy dokładnie jest Bahama mama?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena w sklepie 51 zł, po obniżce -50% zapłaciłam 25,50 :)

      Usuń
  2. Uwielbiam ten produkt. 51 zł, ale na promocji taniej (ostatnio przy zakupie 2 produktów można go było kupić 50% taniej)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie z tej promocji korzystałam, oby częściej się zdarzały:)

      Usuń
  3. Mam Hoolę ,a na theBalm i NARS mam ogromniastą ochotę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, Hoola to już taki klasyk:)

      Usuń
  4. tez mam go i uwielbiam! Tylko nie zgodzę się, że za grosze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No może faktycznie nie za grosze (ja go kupiłam z jakąś sporą zniżką), ale w porównaniu do MACa czy innych Diorów cenowo jest bardzo korzystny:)

      Usuń
  5. jestem bladziochem ale zaryzykuję, potrzebuję trwałego bronzera, najwyżej będę mało nakładała

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...