poniedziałek, 9 kwietnia 2012

TEST: Estee Lauder DayWear BB Anti-Oxidant Beauty Benefit Creme

Wczoraj przetestowałam sobie BB cream od Estee Lauder - kompleksowy krem pielęgnacyjny.

 PRODUCENT: 

Producent chwali się filtrem SPF 35 i 'najskuteczniejszą jak dotąd ochroną antyoksydacyjną', beztłuszczowym nawilżeniem, kontrolą wydzielania sebum. BB ten jest dostępny w dwóch kolorach (jak dla mnie południowoeuropejskich:D. Można stosować solo jak i pod makijaż.

Już wcześniej używałam azjatyckich BB creamów więc spodziewałam się czegoś w ten deseń. 'Oryginalne' BB są bardziej puchowe od Lauderowej wersji, lepiej kryją, lepiej się rozsmarowują.

MOJA OPINIA:

BB cream od EL nieco tępo się rozprowadza, kolor za ciemny dla mnie o jakieś 3 tony (testowałam odcień Light...), krycie średnie, bardzo uwidacznia pory, a przypudrowany lekko jest znowuż widoczny.
Nie kryje rumienia, zaczerwienień (przesadziłam z peelingiem...). Trwałość- podobna jak u azjatyckich BB - dość dobra, nie wchłania się w 100%, ulega ścieraniu w kontakcie z dłońmi, włosami czy ubraniem. Nie kryje cieni pod oczami (a nie mam dużych).
Na plus zapach - świeży, ogórkowy. Pod koniec dnia zauważyłam, że ściera się nierównomiernie, zostawia placki, robi w porach tzw. ciasto, świeci się. Niemniej skóra nie jest wysuszona, zatem na plus są także właściwości pielęgnacyjne.
Pomijając, że kolor mi absolutnie nie pasuje - nie kupiłabym go.
Azjatyckie pierwowzory są dużo, dużo lepsze!

źródło:   www.esteelauder.pl

Skład jest...przerażająco długi:



Tak wygląda na policzku : widać przebijający różowy policzek i gromadzenie się w porach.


Zdjęcie wyszło jakieś sine (?) niemniej sam BB jest mocno pomarańczowy u mnie.
Skóra wcale nie wygląda zdrowiej.


Podsumowując: dobrze, że to tylko próbka (notabene starczyłaby na 3-4  razy).





2 komentarze:

  1. no wlasnie ten skład jest przerażający, sam efekt do konca nie jest taki zły, zależy od cery, ale nie wiadomo co by sie stało z cerą po dwoch miesiąach uzywania tego bb.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skład chyba dłuższy niż u niektórych podkładów, a wydawałoby się, że BB jest lżejszy.

      Usuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...