piątek, 27 kwietnia 2012

TAG: 11 pytań ;) Debiutancki;)

Otagowała mnie Osa - dziękuję :) Nie wiem, czy poprawnie się przyłączę do łańcuszka, bo jeszcze nie miałam okazji, ale próbę podejmę;)


Zasady TAGu:

1. Każda oznaczona osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań przyznanych im przez ich "Tagger" i odpowiedzieć na nie na swoim blogu
2. Następnie wybierasz 11 nowych osób do tagu i połącz je w swoim poście.
3. Utwórz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w TAGu i napisz je w swoim TAGowym poście
4. Wymień w swoim poście osoby które otagowałaś !!!
5. Nie oznaczaj ponownie osób, które już są oznakowane.

A teraz czas na pytania! 


 11 pytań od Osy:


1. Podaj okoliczności, w których odpowiadasz na ten TAG - innymi słowy, gdzie teraz jesteś?
  -W domu,celebruję początek długiego majowego weekendu: lenię się na łóżku;)

2. Jaki jest najtańszy i najdroższy kosmetyk, który posiadasz w swojej kolekcji?
  -Najtańszy - lakier do paznokci Wibo, najdroższy - bronzer Guerlain Terracota.

3. Której części makijażu nie lubisz najbardziej i dlaczego? (jeśli taka w ogóle jest)
  -Lubię wszystkie, to jest forma porannej sztuki. Nie rozumiem(i nie lubię) jednak miziania szyi podkładem.

4. Jak często myjesz swoje pędzle do makijażu?
  -Raz w tygodniu-sobota/niedziela; Breauty Blender co 2 dni.

5. Czy zdarzyło Ci się kupić jakiś produkt pod wpływem recenzji na blogu/YT, z którego byłaś kompletnie niezadowolona? Opisz tą sytuację.
  -Nie spotkała mnie taka sytuacja, zawsze się intensywnie zastanawiam i nie kupuję pod wpływem chwili, solidny research to podstawa;)

6. Czy Twój chłopak/partner aprobuje sposób w jaki się malujesz? Co mu się podoba/nie podoba?
  -Nie pytałam nigdy o to. Chyba nie ma wyjścia, chociaż raczej woli naturalność rozumianą jako brak makijażu, przy czym nie jestem na tyle okrutna, żeby straszyć takim 'nagim' wyglądem swoją Miłość Życia.

7. Gdybyś mogła zmienić coś w swoim wyglądzie, co by to było i dlaczego?
-Chciałabym mieć mniej opadające powieki i węższe biodra.

8. Jakie wykończenie (kremowe, perłowe, glittery) w lakierach do paznokci lubisz najbardziej?
  -Kremowe.

9. Czy jest jedna stała rzecz w Twoim wyglądzie, której nie zmieniasz od lat? (może dotyczyć tylko makijażu, ale nie musi)
-Kolor włosów, zmienię kiedy będą siwe.

10. Ile przeciętnie trwa Twoje nakładanie makijażu?
-Szybki -10, bardziej dopracowany - .... ;) Wolę nie liczyć.

11. Czy zdarzyło Ci się przez nieuwagę zniszczyć jakiś kosmetyk? Opisz to wydarzenie.
-Upuściłam róż Dame MACa, po czym sprasowałam go spirytusem i działa ;) 


 Moje pytania:


1. Jaki jest Twój ulubiony, niezbędny kosmetyk? Spróbuj wskazać jeden.
2. Twój największy kosmetyczny niewypał to...?
3. Jaka jest Twoja ulubiona marka kosmetyczna?
4. Czy wybierasz produkty firm, które nie testują na zwierzętach?
5. Czy kupiłaś kiedykolwiek jakiś produkt tylko dlatego, że był na niego 'szał', jeśli tak, to co to było?
6. Czy stosowałaś, stosujesz kosmetyki naturalne? Jeśli tak, to czy masz jakiś ulubiony?
7. Kosmetyk, który kupiłaś więcej niż 2-3 razy to...?
8. Jaki jest Twój ulubiony kolor lakieru do paznokci?
9. Jakie są Twoje 'pozablogowe' zainteresowania?
10. Czy masz jakieś zwierzątko? 
11. Co Cię skłoniło do założenia bloga?








 Do zabawy zapraszam:
  

Mam nadzieję, że się przyłączycie:)


12 komentarzy:

  1. Dzięki za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, niedługo się tym zajmę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zniszczyłam wiele swoich kosmetyków przez nieuwagę ;/ wolę tego nie wspominać :D Czy zdradziłaś mi już swoje kosmetyczne marzenie? Jeśli nie to czym prędzej zapraszam! Marzysz o cieniu z MAC'a lub o szmince Chanel? Realizuję Wasze "wish" listy! http://blonde-shopaholic.blogspot.co.uk/2012/04/realizuje-wasze-wish-listy-koncert.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi z kolei notorycznie leci z rąk szczotka do włosów i sztućce;)

      Usuń
  4. Dziękuję za otagowanie:) Postaram się odpowiedzieć niedługo. Podziwiam że nie zmieniasz koloru włosów, ja to robię bardzo często i nie ukrywam że zmiany są zwykle bardzo radykalne.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś lubię swój kolor, poza tym jestem leniwa i pewnie zaniedbałabym regularne farbowanie odrostów ;)

      Usuń
  5. Dzięki za otagowanie! :) Już wrzuciłam swoją odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ojej jak milo :) Bardzo dziekuje za otagowanie i postaram sie znlaezc czas miedzy kursem angielskiego a przygotowaniem do matury na odpowiedzenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co:)
      Połamania długopisu na maturze! :)

      Usuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...