poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Revlon Colorstay & Make-up Atelier Paris Waterproof liquid foundation - porównanie

W poszukiwaniu długotrwałego podkładu wiele osób natyka się na Revlon Colorstay i Make-up Atelier Paris Waterproof Foundation. Trudno o zdjęcia porównawcze (jakiś czas temu sama szukałam).

Poniżej swatche - zdjęcia najjaśniejszych odcieni Revlon Colorstay: 150 i 180 oraz MAP: FLW1Y i FLW2Y:


Revlon Colorstay a Makeup Atelier Paris


A tu porównanie kolorów Revlon Colorstay 150 BUFF, 180 SAND BEIGE z podkładami Makeup Atelier Paris FLW1Y i FLW2Y w innym świetle:


Revlon Colorstay swatch and Makeup Atelier Swatch


Mam nadzieję, że komuś się przyda:)

7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny produkt, śmiało mogę polecić:)

      Usuń
  2. ja ciagle zastanawiam się nad kupnem Revlona tylko ze do suchej cery ale nie jestem przekonana.. wiekszosc podkladow i tak mnie wysusza albo uczula..;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam tego w wersji do suchej skóry, ale nie żałuję. MAP też ma nawilżający podkład:)

      Usuń
  3. Dla mnie Revlon jest troszkę za ciężki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także już od dawna ich nie używam, polecą do śmieci. Po ich używaniu przez pół roku odratowywałam cerę:/
      Koszmarki;)

      Usuń
  4. Bardzo fajna recenzja:) kompletuję kuferek i głównie mam revlony i jeśli chodzi o cery mieszane i tłuste świetnie się sprawdzają po dogłębnym nawilżeniu cery przed nałożeniem. Zauwazyłam też ze 180 o/c to najczęściej wybierany przez mnie kolor który mieszam z innymi i oczywiscie efekt koncowy jest rózny ale buff i sand beige to takie dobre bazy wyjściowe do mieszania. Zastanawiałam sie pomiędzy MAP i Estee Lauder DW bo chciałabym coś lepszego dla panien mlodych. Przedstawiona powyżej kolorystyka naprawdę pomaga w doborze odcienia własnie przez porównanie dla osób, które malują Revlonami:)Wiecej takich porównaczków:)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...