środa, 11 kwietnia 2012

Pastel clothes - pastelowe inspiracje

Na moim Końcu Świata wreszcie czuć wiosnę:) Zieleni się trawa a niebo tylko lekko zdeptane jest przez chmurki.

Pastele zawsze kojarzyły mi się z ciepłą porą roku, lubię te kolory, bo są takie szlachetne i świeże. Poniżej kilka wyszperanych w sieci inspiracji.



źródło: lauragiudi.pl

źródło: dior.com


źródło: hexeline.com.pl



źródło: zara.com.pl





źródło: zara.com.pl




źródło: zara.com.pl



źródło: luxlux.pl



źródło: lauraguidi.pl


źródło: zara.com.pl




źródło: cubus.com.pl




Na koniec piękna, wielkooka Mila Kunis (obecna ambasadorka marki Dior):

źródło: cristinahh.wordpress.com

4 komentarze:

  1. o, bardzo podobaja mi sie te inspiracje i szczerze to chyba nie mam nic pastelowego w swojej szafie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam kilka pastelowych rzeczy, czas je powyjmować z zakamarków szafy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne pastele..ubóstwiam<3
    piękne zdjęcia-inspiracje!:)

    http://cleoinstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...