czwartek, 26 kwietnia 2012

Olejek z drzewa herbacianego - dobry na wszystko od czasów Cooka?

    O olejku herbacianym czytałam w różnych miejscach. Opinie chyba wyłącznie pozytywne.
Jego liczne dobroczynne właściwości potwierdzają badania naukowe, a w praktyce poznali je już Aborygeni. Specyfik otrzymywany jest z liści drzewa herbacianego rosnącego na obszarze Australii, szczególnie w Nowej Walii uprawiane jest na szeroką skalę. Co ciekawe nazwa nie ma nic wspólnego z herbatą;)
Bardzo łatwo przenika przez skórę, dlatego jest często stosowany w kosmetykach.

Olejek jest naprawdę bardzo dobrym specyfikiem, ma wiele zastosowań.

drzewko herbaciane


 WŁAŚCIWOŚCI:

Niezwykle silny środek bakterio, grzybo i wirusobójczy, o świeżym ziołowym zapachu.
Łagodzi przeziębienia, grypy, infekcje wirusowe, infekcje skóry, grzybice, brodawki, kurzajki, infekcje i grzybice narządów płciowych, pleśniawki pochwy, trądzik, poparzenia, opryszczkę, dezynfekuje powietrze.Olejek drzewa herbacianego
to najskuteczniejszy ze znanych antyseptyków. Działa skutecznie, a przy tym jest pochodzenia naturalnego. Jest przezroczysty.

Zapach - pachnie świeżo, początkowo zapach uwrażliwiał mi oczy - olejek pachnie dość intensywnie, jak Amol/Aromatol.



 STOSOWANIE I DZIAŁANIE:

Można stosować wprost z buteleczki lub w postaci rozcieńczonej.
Ja stosuję w celach czysto dermatologicznych - powierzchniowo punktowo na skórę. Co zauważyłam - olejek z drzewa herbacianego łagodzi stany zapalne, sprzyja regeneracji skóry, gasi zaczerwienienia, podsusza zmiany. Wystarczy stosować dosłownie 1-2 dni, by powierzchniowo podsuszyć zmianę, która w jakiś magiczny sposób się wchłania, rozchodzi. Można też dodać kilka kropli do kąpieli,ja dodaję do toniku, kremu.

Swój olejek kupiłam na Zrób Sobie Krem. Pojemność niewielka-7ml. ale olejek jest b. wydajny.

Myślę, że warto go mieć w domu:)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...