środa, 11 kwietnia 2012

Make-up: Dior Rosy Tan - do szybkiego dziennego

Dzisiaj na szybko wypacykowałam się swoimi ulubionymi brązami - tu z palety Rosy Tan od Diora (wyszły latem 2011r.). Bardzo lubię te cienie za pigmentację, świetne rozcieranie i trwałość (na bazie Urban Decay). Podkład (Make-up Atelier Paris Waterproof Liquid) nie wygląda najlepiej przez przesuszenie skóry, cóż - trzeba będzie mocniej nawilżyć;)

Czego użyłam:
  • Mac Matte Bronze
  • Puder sypki Kanebo Translucent
  • Paleta Dior Rosy Tan
  • żel do brwi Make Up Studio
  • Baza Primer Potion Urban Decay
  • Kredka do linii wodnej Vow
  • Pomadka Dior Rouge 298
  • Tusz Chanel Inimitable
  • Roż Phyto Sisley 04


Oko (mało wyraźne, muszę pokombinować z ustawieniami aparatu):



I cała facjata ;) :




Eh, mało wyraźne te zdjęcia wyszły.



8 komentarzy:

  1. bardzo ładnie i sybtelnie <:

    OdpowiedzUsuń
  2. wydaje mi się, że za dużo mazideł tutaj pokazałaś! ja na odwyku jestem kosmetycznym a teraz zapragnęłam kilka rzeczy:P!

    makijaż bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna dziewczyna z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tak delikatnie i uroczo - o to najczęsciej chodzi w makijazu na dzien :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, poza tym taki najszybciej zrobić - zwłaszcza rano;)

      Usuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...